De Late Leeuw deel 35 !  (14/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

XMatiC    posted on 17-03-2010 14:49

What do you think about De Late Leeuw deel 35 ! ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 21-03-2010 18:58
Zijn dan ook een soort Oemetjes dan? Ik kan niet meer met zo`n CDspeler werken. Moet voor mijn minstens een jogwheel op zitten. Scratch hooft niet perse maar een Jogwheel is gewoon een must. Voor de hedendaagse Controller of CD speler
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Winston    posted on 21-03-2010 18:59
Zo snelletjes kan ik niets vinden. Iets lijkt er wel op, maar heeft effecten.

Ik denk dat Guetta een statement wilde maken: dat je met eenvoudige set ook een goede DJ kunt zijn.
Tic Toc
Helioxx    posted on 21-03-2010 19:02
Poster: djdolivieira

Memories. Mischien gaat het stekiem over de dj leven je begint tenslotte op een Budget setje. Althans de meeste van ons beginnen zo toch. En daar had die herinneringen aan. ik weet het verder niet want heb niet naar de tekst geluisterd wat Kid Cudi zingt
  Zit wat in :D
Estacy    posted on 21-03-2010 19:03
ik weet de typenummers niet, maar er worden dit soort cd spelers verkocht hier in de buurt. van skytec
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Dolivieira    posted on 21-03-2010 19:05
Poster: MichaelH
Zit wat in :D

Zeg maar wat hoor. Maar als dj kan je overal op mixen. Cool
Winston    posted on 21-03-2010 19:09
Ja ik heb ze ook gezien: of met effecten of met jog. Maar z.a. de Numark zonder effecten en zonder jog, alleen met dekseltje vindt ik niet.

Lijkt wel op elkaar, dus waarschijnlijk OEMetjes.

Nou Dennis: dan is Guetta technisch beter dan jou, want hij kan het nog.Cool

Ik denk niet memories, want hij is oud genoeg dus komt hij uit het dinosaures draaitafel tijdperk.

Guetta wil alleen bewijzen dat hij met alles een leuk feestje kan bouwen.
Tic Toc
Limb-Girdle    posted on 21-03-2010 19:12
Gisteren stond er lasagna op de menukaart als diner, lekker! Mijn ouders waren een avondje pleiten, dus een opwarm lasagna was de ideale maaltijd! Rond een uurtje of 19.00 gegeten, en was daarna even gaan douche, ik moest om 20.00 alweer op een feestje zijn.

Dan sta je lekker onder de douche, komt mijn broertje ineens naar me toe:
Broertje: 'ik moet je wat vertellen...'
Ik: 'nou, vertel...'
Broertje: 'ja, Baco (onze hond) heeft de resten van de lasagna opgevreten + de plastic bak)'
Ik: 'ik geloof je niet'

Ik dus snel de douche uitgesprongen en naar die kuthond gegaan om te kijken of het inderdaad zo was. En jawel hoor, de plastic bak waar de lasagna in heeft gezeten was nergens te bekennen. Dierenarts gebeld wat het verstandigste was om te doen... en die adviseerde om even langs te komen in de praktijk.

Ouders niet thuis --> hond moest naar dierenarts. DILEMMA! Oplossing: hond en broertje gaan mee in 45 kilometer per uur autootje... (zie je het voor je, een grote bouvier + mjn broertje en ik in een brommobiel Cool). Eenmaal aangekomen bij de dierenarts, kreeg Baco een prik om zijn maag is ff flink leeg te laten kotsen. Ik kan je zeggen, ik ging zelf bijna over mijn nek... wat die hond wel allemaal niet voor tering zooi aan kots over de grond heensmeerde...

MAAR! Geen plastic bak te vinden. G*dv*rd*mme. Wij weer terug naar huis, om te kijken waar die bak dan kon zijn.. En ja hoor, hij lag onder de etensbak van die kuthond...

Resultaat: anderhalf uur te laat op feestje.

Klacht: hond vreet lasagna op.
Where the music meets the deejay!
Helioxx    posted on 21-03-2010 19:35
lol
Renzis    posted on 21-03-2010 19:36
Apart, kwam via een filmpje op youtube op deze website: djresource.blogspot.com.

Hier wordt echter wel muziek illegaal verspreid.

Maar zou die naam toevallig zijn of is een member hier er mee aan de haal gegaan?
ThijsG    posted on 21-03-2010 19:44
He ik vind dat het maar eens tijd wordt dat die sneeuw bovenaan DJR verdwijnt. Krijg ik net zo'n zin in de zomer, krijg je zo'n sneeuwplaatjeCool.
Dit zal wel een van de prioriteiten van Lead zijn nu het net zo rustig voor hem isCool
@LG: Ik zie het al helemaal voor me in zo'n karretje:p
User edit by ThijsG on 21-03-2010 @ 19:50:20 (93%)
Seca    posted on 21-03-2010 19:46
Poster: LimbGirdle
Gisteren stond er lasagna op de menukaart als diner, lekker! Mijn ouders waren een avondje pleiten, dus een opwarm lasagna was de ideale maaltijd! Rond een uurtje of 19.00 gegeten, en was daarna even gaan douche, ik moest om 20.00 alweer op een feestje zijn.

Dan sta je lekker onder de douche, komt mijn broertje ineens naar me toe:
Broertje: 'ik moet je wat vertellen...'
Ik: 'nou, vertel...'
Broertje: 'ja, Baco (onze hond) heeft de resten van de lasagna opgevreten + de plastic bak)'
Ik: 'ik geloof je niet'

Ik dus snel de douche uitgesprongen en naar die kuthond gegaan om te kijken of het inderdaad zo was. En jawel hoor, de plastic bak waar de lasagna in heeft gezeten was nergens te bekennen. Dierenarts gebeld wat het verstandigste was om te doen... en die adviseerde om even langs te komen in de praktijk.

Ouders niet thuis --> hond moest naar dierenarts. DILEMMA! Oplossing: hond en broertje gaan mee in 45 kilometer per uur autootje... (zie je het voor je, een grote bouvier + mjn broertje en ik in een brommobiel Cool). Eenmaal aangekomen bij de dierenarts, kreeg Baco een prik om zijn maag is ff flink leeg te laten kotsen. Ik kan je zeggen, ik ging zelf bijna over mijn nek... wat die hond wel allemaal niet voor tering zooi aan kots over de grond heensmeerde...

MAAR! Geen plastic bak te vinden. G*dv*rd*mme. Wij weer terug naar huis, om te kijken waar die bak dan kon zijn.. En ja hoor, hij lag onder de etensbak van die kuthond...

Resultaat: anderhalf uur te laat op feestje.

Klacht: hond vreet lasagna op.

Geweldig Cool

Denk je dat een hond zomaar een plastic bak opvreet?...
Winston    posted on 21-03-2010 19:51
Cool Leuk, maar nu lust ik ook lasagna ...Cool
Tic Toc
Bouncy    posted on 21-03-2010 20:08
Poster: djdolivieira
Zijn dan ook een soort Oemetjes dan? Ik kan niet meer met zo`n CDspeler werken. Moet voor mijn minstens een jogwheel op zitten. Scratch hooft niet perse maar een Jogwheel is gewoon een must. Voor de hedendaagse Controller of CD speler

Het zijn Gemini gevalletjes, ik heb die clip vandaag ongeveer 100 keer gezien (voor m'n projectje). Als je frame voor frame gaat kijken (wat ik ook heb gedaan) zie je ook mooie vrouwen in de weerspiegeling (dat is de bedoeling). Je ziet ook de camera (een steadycam) en de cameraman verschuilt zich steeds achter de vrouwen Winking my eye
Limb-Girdle    posted on 21-03-2010 20:10
Poster: Seca

Geweldig Cool

Denk je dat een hond zomaar een plastic bak opvreet?...

De plastic bak die was nergens te bekennen! En we hebben serieus goed gezocht... blijkbaar dus toch niet goed genoeg. Alhoewel, een plastic bak voor die hond is peanuts. Hij bediend tegenwoordig ook onze prullenbak... Zijn we een avondje weg, of zitten in de woonkamer (prullenbak staat in de keuken), en dan zet hij zijn poot op het pedaal, en vreet hij heel die prullenbak leeg. Kartonnen verpakkingen, melkpakken, aluminium folie... Cool
Where the music meets the deejay!
Dolivieira    posted on 21-03-2010 20:17
Poster: Winston

Nou Dennis: dan is Guetta technisch beter dan jou, want hij kan het nog.Cool
.

Hahahahahahaha, Laat hij maar beter zijn dan mij. Laat mij maar lekker met Pioneer en Denons werken. Werken toch het fijnst viind ik. Als een tent ze niet heb neem ik de CDJ1000s lekker in hun UDGbag mee.??
Moeten ze wel extra voor betalen. Anders komen die CDJ2000s er nooit?
ThijsG    posted on 21-03-2010 20:19
Poster: Bouncy

blabla

Ja idd viel mij ook al op:p
Boyd    posted on 21-03-2010 20:21
Poster: Laidback
joepie! ? nieuwe Internet pakket binnen! :D.. Fibrepower 90..

ff een speedtestje >

morgen even een nieuwe Gigabit Switch erbij halen.. :D

Compare, het snelste wat hier mogelijk is:

ccc    posted on 21-03-2010 21:01

Ziggo all in extra 3i
Esmee    posted on 21-03-2010 21:37
lekker sloom maar wel goedkoop :P
Esmee    posted on 21-03-2010 21:39
Poster: djmathijs
Wat voor papier kun je het beste gebruiken als tracklist voor in een UDG map?
We hebben een drukkerij, dus we kunnen wel aan de meeste papiersoorten komen, maar het zou mooi zijn als dit papier de cd's niet al te veel beschadigt en ook nog eens stevig is.

Je hebt volgens mij ook papier wat heel veel overeenkomstige eigenschappen met kunststof heeft, het voelt zelfs aan als kunststof.

Danke

ik zeg: t goedkoopste a4 papier wat er is en dan ff door een lamineer machine gooien.
Flexii    posted on 21-03-2010 22:02
Poster: ThijsG
He ik vind dat het maar eens tijd wordt dat die sneeuw bovenaan DJR verdwijnt. Krijg ik net zo'n zin in de zomer, krijg je zo'n sneeuwplaatjeCool.

Nu je het zegt ja, was me niet eens meer opgevallen
-FLoriZ-    posted on 21-03-2010 22:12

En nu wel in het juiste topic :')
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
ccc    posted on 21-03-2010 22:13
Wow dat jullie met zo'n extreem lage snelheden kunnen leven. Volgens mij haal ik met mijn telefoon nog hogere snelheden.
Berbo    posted on 21-03-2010 22:17
Poster: Renzis
Apart, kwam via een filmpje op youtube op deze website: djresource.blogspot.com.

Hier wordt echter wel muziek illegaal verspreid.

Maar zou die naam toevallig zijn of is een member hier er mee aan de haal gegaan?

als het djresource aan elkaar was zou het inderdaad? niet legaal zijn.
echter is het hier los van elkaar, wat mag, het is namelijk een Resource voor Dj's
JollyJunkie    posted on 21-03-2010 22:21
Waha, hier heb ik maar 1,4 Mb/s Download, en 0,22 Mb/s Upload Cool

129 Users online: 27 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 21.709
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.830.168