Poster: djdolivieiraZit wat in :D
Memories. Mischien gaat het stekiem over de dj leven je begint tenslotte op een Budget setje. Althans de meeste van ons beginnen zo toch. En daar had die herinneringen aan. ik weet het verder niet want heb niet naar de tekst geluisterd wat Kid Cudi zingt
Poster: MichaelH
Zit wat in :D
Poster: LimbGirdle
Gisteren stond er lasagna op de menukaart als diner, lekker! Mijn ouders waren een avondje pleiten, dus een opwarm lasagna was de ideale maaltijd! Rond een uurtje of 19.00 gegeten, en was daarna even gaan douche, ik moest om 20.00 alweer op een feestje zijn.
Dan sta je lekker onder de douche, komt mijn broertje ineens naar me toe:
Broertje: 'ik moet je wat vertellen...'
Ik: 'nou, vertel...'
Broertje: 'ja, Baco (onze hond) heeft de resten van de lasagna opgevreten + de plastic bak)'
Ik: 'ik geloof je niet'
Ik dus snel de douche uitgesprongen en naar die kuthond gegaan om te kijken of het inderdaad zo was. En jawel hoor, de plastic bak waar de lasagna in heeft gezeten was nergens te bekennen. Dierenarts gebeld wat het verstandigste was om te doen... en die adviseerde om even langs te komen in de praktijk.
Ouders niet thuis --> hond moest naar dierenarts. DILEMMA! Oplossing: hond en broertje gaan mee in 45 kilometer per uur autootje... (zie je het voor je, een grote bouvier + mjn broertje en ik in een brommobiel). Eenmaal aangekomen bij de dierenarts, kreeg Baco een prik om zijn maag is ff flink leeg te laten kotsen. Ik kan je zeggen, ik ging zelf bijna over mijn nek... wat die hond wel allemaal niet voor tering zooi aan kots over de grond heensmeerde...
MAAR! Geen plastic bak te vinden. G*dv*rd*mme. Wij weer terug naar huis, om te kijken waar die bak dan kon zijn.. En ja hoor, hij lag onder de etensbak van die kuthond...
Resultaat: anderhalf uur te laat op feestje.
Klacht: hond vreet lasagna op.
Poster: djdolivieira
Zijn dan ook een soort Oemetjes dan? Ik kan niet meer met zo`n CDspeler werken. Moet voor mijn minstens een jogwheel op zitten. Scratch hooft niet perse maar een Jogwheel is gewoon een must. Voor de hedendaagse Controller of CD speler
Poster: Seca
Geweldig
Denk je dat een hond zomaar een plastic bak opvreet?...
Poster: Winston
Nou Dennis: dan is Guetta technisch beter dan jou, want hij kan het nog.
.
Poster: Bouncy
blabla
Poster: Laidback
joepie! ? nieuwe Internet pakket binnen! :D.. Fibrepower 90..
ff een speedtestje >
morgen even een nieuwe Gigabit Switch erbij halen.. :D
Poster: djmathijs
Wat voor papier kun je het beste gebruiken als tracklist voor in een UDG map?
We hebben een drukkerij, dus we kunnen wel aan de meeste papiersoorten komen, maar het zou mooi zijn als dit papier de cd's niet al te veel beschadigt en ook nog eens stevig is.
Je hebt volgens mij ook papier wat heel veel overeenkomstige eigenschappen met kunststof heeft, het voelt zelfs aan als kunststof.
Danke
Poster: ThijsG
He ik vind dat het maar eens tijd wordt dat die sneeuw bovenaan DJR verdwijnt. Krijg ik net zo'n zin in de zomer, krijg je zo'n sneeuwplaatje.
Poster: Renzis
Apart, kwam via een filmpje op youtube op deze website: djresource.blogspot.com.
Hier wordt echter wel muziek illegaal verspreid.
Maar zou die naam toevallig zijn of is een member hier er mee aan de haal gegaan?