Poster: Mitchell2
Jongens doe niet zo kinderachtig man. Dit wordt alleen maar erger zo. Dacuba moet gewoon niet zo een mierenneuker zijn en niet overal ruziezoekend op reageren. Tuurlijk posten sommige mensen weleens onzin of wat dan ook. Maar dit is dan ook een forum en geen studie (waar je overigens ook veel onzin kan kan lullen). En het is zeker niet correct om over Tek zijn vrouw te praten, want ze hebben 2 kinderen en zijn al tijdje getrouwd. Het maakt toch niet uit wat het verschil in leeftijd is? Mensen mogen naar mijn mening wel een beetje in discussie gaan en elkaar aanpakken (op een normale en grappige manier) maar beledigende termen over familie mag niet worden geaccepteerd.
Poster: Prozei
het is de bedoeling dat we het hier gezelig houden.
en dat was niet het geval.
Poster: TekheadPoster: Prozei
Heel tof Prozei, bedankt, die gast ligt mij uit te dagen, mijn familie en vrouw belachelijk te maken, met andere leden ruzie te zoeken, en mijn post word verwijderd en de zijne niet, leg me dat maar eens even uit wat je motivatie hiervoor is !
Poster: Lucalicious
jongens, normaal doen tegen elkaar
@ snoey: ik zocht de foto's van je hp, maar ik kan ze niet vinden. zou je ze nog een keer kunnen posten want ik ben wel benieuwd!
Poster: ProzeiPoster: TekheadPoster: Prozei
ik lees net de late leeuw door en ben bij de laatste pagina begonnen.en jou post was de eerste die ik tegen kwam.
probleem opgelost, thx prozei
Poster: djdolivieira
Ik antwoord waar op wil antwoorden moet jij ook doen als je andere kan helpen.
Poster: djmathijs
Wat voor papier kun je het beste gebruiken als tracklist voor in een UDG map?
We hebben een drukkerij, dus we kunnen wel aan de meeste papiersoorten komen, maar het zou mooi zijn als dit papier de cd's niet al te veel beschadigt en ook nog eens stevig is.
Je hebt volgens mij ook papier wat heel veel overeenkomstige eigenschappen met kunststof heeft, het voelt zelfs aan als kunststof.
Poster: DJJS
Ik maakte alleen maar een grapje hoor?
Poster: Tekhead
...maar een lid hier heeft meerdere djr leden een beetje opgefokt...
Poster: Vassilli
Lol ik gebruik gewoon A4'tjes van de Hema..