Momenteel is mijn nieuwe site online. De site draaid op een nieuw domein, namelijk www.djdence.nl en www.djdence.com.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie graag nog meer op de site zouden willen zien
User edit by DJDenz on 17-03-2010 @ 12:16:55 (25%)
What do you think about DJ Dence new website ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ziet er goed uit, en erg functioneel ook??Snap alleen niet wat het kopje "Labels" toevoegd als je bij geen van de labels een release hebt.. Zet ze dan bij links Maar dat is eigenlijk het enige puntje van opwbouwende kritiek, verder nette site
hee man ziet er nice uit je site alleen bij mij doet de mp3 speler het niet, kweet niet of dat aan mij ligt.
maar verder ziet het er netjes uit
This is an old Topic
No new postings for 5.534 days. Post CommentThat would be 184.5 months or a whopping 15.2 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.