te koop American Audio CDI-300mp3.? Gaat weg omdat ik het geld nodig heb voor Technics
American Audio CDI-300 MP3 Mooie speler, OEM modelletje, precies hetzelfde als de JB systems MCD-200. 1 jaar en enkele maandjes oud, technisch nog in perfecte staat, uiterlijk ook heel mooi (mooie kleur) enkel zitten er wat minieme krasjes op het scherm. zijn geen diepe krasjes. Doos en factuur nog aanwezig. Features
Plays MP3, CD & CD-R discs Display shows track listing and artist (MP3) Advanced cueing with track searching by frame Quick MP3/CD recognition Folder Search Digital Scratching 2.0 (Accurate Scratching) Visual marker display: Reference point in display Anti Shock (10 sec.) Seamless loop Fader ?Q? Start 3 flash start buttons with (5 second sample each button) Tempo Lock +/- 4%, 8%, 16%, 100% pitch only for Audio CD Digital output (S/PDIF)
bieden vanaf:
100E voor de CDI-300mp3 (nieuwprijs: 220)
De speler vertoeft op dit moment onder een mooie handdoek in Beugen. Daar kan ie ook opgehaald worden. word niet verzonden.
User edit by Estacy on 25-01-2011 @ 21:25:12 (100%)
What do you think about [TK] AA CDI-300mp3 ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
danke sch?n! Ik kon em niet kicken op de een of andere manier!? Maargoed. mooie prijsjes, ik wil ze graag weg hebben! Ruilen tegen Technics SL1210's mag ook!
nee, hij staat niet in de weg. voor minder als 100 gaat ie zowiezo niet weg. maar dat is ie zeker waard. Ik wil hem wel graag verkocht zien, maar niet voor minder dan 100
Poster: Estacy nee, hij staat niet in de weg. voor minder als 100 gaat ie zowiezo niet weg. maar dat is ie zeker waard. Ik wil hem wel graag verkocht zien, maar niet voor minder dan 100
Ik ken iemand die wel zoiets zoekt, alleen wacht hij even op een reactie van Albert Heijn, op z'n sollicitatie
hmmmm ik zal er ff over nadenken. ik draai vinyl en wil helemaal niet overstappen, toch lijkt me voor zo nu en dan 1 zo'n cd spelertje erbij wel handig.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.