iets anders dan normaal, deze keer een stevige bassline met een \\\'zweverige\\\' deadmau5 synth het totale nummer is 4:18, als je m wilt hebben: pm.
What do you think about [P] K Lect - Burst ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
vind die sytnh op achtergrond nog t mooiste die bleep, vind dit eigenlijk nix maarja, zowiezo niet mijn stijl en hij mist hoge tonen, werk aan de afmix.
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
en daar zie je dus dat ik er pas 2 dagen aan gewerkt heb ach, ieder z'n genre toch?
hier nog de youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=aHpPa7_h8v0 (hele versie)
Dat je er maar 2 dagen aan gewerkt hebt vind ik maar een dom excuus.
Je bass in pakweg de eerste minuut is zo laag?dat er geen energie meer?in zit waardoor het rommelig klinkt (met die percussie). @ youtube ongeveer 1:16 , dat geluidje dat erin komt en verder je lead wordt,?klinkt vals volgens mij.
Dit is geen progressive house, maar dat zal je wel weten zeker? Progr house wordt gekenmerkt door de typische bass sound.. en belangrijkste: een melodie.. wat is jou melodie?
Ok?,? ik kan even goed enkel 'check' zeggen. ik weet niet hoe het bij jou overkomt, maar ik heb het ook liever zo, direct.. Ik wil je ook niet afkraken ofzo.. Doe gewoon verder je ding en je zal een eind verder raken!
'Dit is geen progressive house, maar dat zal je wel weten zeker?' is dit een aanval op een van mijn opmerkingen?
dat ik er 2 dagen aan gewerkt heb betekend dat ik er nog mee bezig ben, staat er achter namelijk: took only 2 days to make this so it's not finished yet.'
ik zal deze zin even voor je uitleggen: het heeft me 2 dagen gekost om tot hier te komen, dus het is nog lang niet af. met andere woorden: ik ben er nog druk mee bezig en dit is hoe die nu klinkt.
te lage bass: er zit een 20hz cut op, mede dankzij renzis, thanks voor de tip nog
+ checken heeft geen enkele zin, aangezie hier geen HM staat maar we in eht productions forum zitten.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.522 days. Post CommentThat would be 184.1 months or a whopping 15.1 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...