Aangezien ik er vanuit ga dat veel DJ's wel een microfoon bij zich hebben de vraag: Wat voor Microfoon gebruik jij?
Zelf maak ik veel gebruik van de Shure SM58 (zowel bedraad als draadloos)
What do you think about Wat voor Microfoon gebruik jij ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Een Shure PG 48 (dynamische zang microfoon). Erg veel waar voor een goede prijs (45 euro meen ik zo uit mijn hoofd te weten). Zuiver, vol, en in combinatie met een Behringer Minimic, ontzettend goed geluid. Omdat ik hem gebruik om mijn radio show te hosten, en om jingles in te spreken voor een aantal deejays bij ons, voldoet hij meer dan goed.
Maar zelf ga ik het niet proberen .. (hoe ben je er opgekomen .. ahha)?
Nee snap ik :P Het ging zo: Ik was flink dronken toen ik moest draaien, toen gaf de mc de Mic aan mij (geen idee waarom) en ik had een glas wodka naast me staan toen had ik m daar ingezet xD
geen micro tijdens m'n setjes, ik haat MC en R&B en hiphop geleuter. Als er toch omgeroepen dient te worden voor een noodgeval, plug ik men HP in mic. ingang, en roep door de oorschelp.
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.