ik ben nog voor nieuwe gear aan het kijken maar de meeste nederlandse winkels zijn veel duurder dan in duitsland klopt dit? en waarom.
Weten jullie nog een winkel waar dj gear het voordeligst is.
What do you think about Waar is dj gear het voordeligst ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik koop mijn apparatuur het liefst bij [edit] in Duitsland (stukken goedkoper en lage verzendkosten). Als ze het daar niet kunnen leveren, dan ga ik op zoek naar een dealer in Nederland. Meestal beland ik dan bij Winner, Overdevest Audio of RB Sound.
Toch zien we dit soort topics hier niet graag. We willen inhoudelijk discusseren over DJ-apparatuur en niet waar je het goedkoopste je DJ-gear kunt kopen.
Google heeft vele antwoorden en ook waar je het goedkoopste je gear vandaan kunt halen, vandaar gaat dit topic op slot.
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.