Poster: djdolivieira
Ik zou als ik jou was een beetje doorsparen. tot dat je een?2000euros heb dan kan je kwa CDspelers kiezen tussen Pioneer of Denon. Dit zijn toch de Keizer en Koning onder de CDspelers fabrikanten . Van deze 2 merken weet je wat je in huis haalt. Degelijk en zeer gebruikvriendelijk. En veel keus. Mengpaneel zal ik gewoon een Reloop er tussen plaatsen. ?
Poster: mat2008
Hallo,
momenteel draai ik op met een reloop digital jockey 2 en een computer. Graag zou ik de overstap willen maken op cd's vanwege gebruiksgemak (alles groter) en meer mogelijkheden. Wat ik zoek is: een mixer en 2 cd- spelers. De functies die de mixer moet hebben zijn: effecten+ een send & return, goede klank en een goede manuele filter. Op de cd-spelers wil ik zeker een groot jog weel voor het beatmixen en hot cue's. Effecten zijn niet belangrijk. Ik heb een budget van 1300 euro. Wat is nu een slimme keus om te kopen. Alvast bedankt voor jullie advies
Poster: ArCee
Ik ben ze wel zelf met de auto gaan halen, ritje Heerhugowaard - Arnhem op en neer om ze uit te proberen. Dat risico van niet weten wat ze sturen, als ze al sturen want dat was afgelopen week mooi op Kassa bij de Vara, dus ik wist wat ik kocht. Ik neem met apparatuur uberhaupt geen risico van ongezien kopen, never nooit niet. Alles halen, en als het tever is, of ze willen het niet, jammer, dan kijk ik verder.
Poster: mpstech
ik verkoop 2 cdj1000MK2's van pioneer, voldoet aan je eisen voor de cd speler. 1100 euro voor 2 wel af te halen in belgie. dan hou je wel niet veel meer over voor je menger...
Poster: kuituhh
zijn wel 4,5 jaar oud. vrij prijzig vind ik ze dan.
Poster: BnA
kijk eens naar mijn topic i.v.m. cdj 800mk2 + dn x1500s + flightcases
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.