Poster: Yvaroz
haha daar kom ik hoor,
ik zit nu in 2 atheneum, vorigjaar vwo, met wat extra zooi, dat vond ik niks allemaal nerdjes en die extra uren boeien mij ook niet veel
Poster: TheHunter
Dude atheneum is ook vwo, vwo = atheneum & gymnasium bij elkaar, allebei voorbereidend wetenschappelijk onderwijs.
Poster: ThijsG
Nu ook in 3VWO. En ga ook voor NT met economie erbij als het kan. Maar IT is helaas niet beschikbaar op onze schrale school anders had ik dat nl ook nog gedaan(was ook teveel hetzelfde als JollyJunkie geworden). Helaas moet ik bij het 4keuzevak voor bio kiezen.
Maar ik ben wel van plan om school goed af te ronden! (Daarna waarschijnlijk een studie bouwkunde)
Poster: Dj_Fantasy
1e ASO Latijn
2e ASO Industriele Wetenschappen
3e TSO Elektro Mechanica
4e TSO Elektro Mechanica
5e TSO Elektro Mechanica
5e TSO Elektro Mechanica (jaartje gedubbeld)
6e TSO Elektro Mechanica
Na dit jaar vanplan te werken in de wereld van de prototype's en dan vooral auto's.
Poster: DAW
Volgens mij raak je nooit uitgeleerd.
Begonnen met lagere school, Mavo, MEAO, HEAO, +certificaten MCSE, SISCO, TMap, Prince2, BiSL etc en vanaf mei in de avond uren drie jarige studie voor Bachelor Bedrijfskundige Informatica. ?Studeren is geen hobby maar noodzakelijk kwaad om me werk te kunnen behouden
Poster: LLCoolP
(maar dat was zo?n kinderachtige school, krijg je met je 20e les van leeraren die ook les geven aan 12jarig en je als een kind behandelen):S Denk aan Godsdienst, God schiept de aarde. Geef je menig: uh geloof ik niks van, NEE LUC FOUT dat is zowJa dag maak dat de kat wijs klein wicht!
Die opleiding niet meer afgemaakt want was ook veel herhaling van het PLC gebeuren dus begon erg te vervelen.
?
Volgens mij raak je nooit uitgeleerd.
Poster:Jorrit