Heb jij je school vroeger goed afgerond? (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BigSign    posted on 14-03-2010 23:29
In dit topic wil ik graag weten van jullie, Hebben jullie vroeger/tijdje geleden je school goed afgerond?
Of ben je met je 18e gelijk zelfstandig?een baan gaan zoeken? (Vermeld er dan wel even bij wat je nu precies voor werk doet. Cool)

What do you think about Heb jij je school vroeger goed afgerond? ??

Vote :   

TheHunter    posted on 15-03-2010 17:04
Poster: Yvaroz
haha daar kom ik hoor,

ik zit nu in 2 atheneum, vorigjaar vwo, met wat extra zooi, dat vond ik niks allemaal nerdjes en die extra uren boeien mij ook niet veel

Dude atheneum is ook vwo, vwo = atheneum & gymnasium bij elkaar, allebei voorbereidend wetenschappelijk onderwijs.
Ikzelf zit nu in 5 vwo / atheneum.
JollyJunkie    posted on 15-03-2010 17:15
3 Gymnasium, ik ga verder met een NT/NG profiel met Economie, Informatica en Beeldende Vorming erbij.
ThijsG    posted on 15-03-2010 17:22
Nu ook in 3VWO. En ga ook voor NT met economie erbij als het kan. Maar IT is helaas niet beschikbaar op onze schrale school anders had ik dat nl ook nog gedaan(was ook teveel hetzelfde als JollyJunkie geworden). Helaas moet ik bij het 4keuzevak voor bio kiezen.
Maar ik ben wel van plan om school goed af te ronden! (Daarna waarschijnlijk een studie bouwkunde)
Esmee    posted on 15-03-2010 17:23
Poster: TheHunter

Dude atheneum is ook vwo, vwo = atheneum & gymnasium bij elkaar, allebei voorbereidend wetenschappelijk onderwijs.

dat klinkt slimmer toch... atheneum...Cool
zelf uhhm heb ik vwo met latijn gehad 3 jaar... is dat gymnasium of atheneum?
4v met wiskunde D. duits en kunst. CKV en uhhm... dat wat standaard bij NT zit :P
ThijsG    posted on 15-03-2010 17:28
Wiskunde D bij NTConfused
JollyJunkie    posted on 15-03-2010 17:36
Poster: ThijsG
Nu ook in 3VWO. En ga ook voor NT met economie erbij als het kan. Maar IT is helaas niet beschikbaar op onze schrale school anders had ik dat nl ook nog gedaan(was ook teveel hetzelfde als JollyJunkie geworden). Helaas moet ik bij het 4keuzevak voor bio kiezen.
Maar ik ben wel van plan om school goed af te ronden! (Daarna waarschijnlijk een studie bouwkunde)

Ik kies ook bio hoor, maar met informatica er nog als extra bij, ze hebben bij ons op school trouwens ook een module Elektronische Muziek. In samenwerking met Doornroosje leer je dan muziek produceren, dat ga ik ook zeker doen Cool
ThijsG    posted on 15-03-2010 17:59
Wow dat wil ik ook!Happy, laughing
OneSixty    posted on 15-03-2010 18:45
zo verloopt mijn middelbaar:

1e? ASO Moderne
2e??TSO Natuur Wetenschappen?==> kerstvakantie ==> TSO Handel
2e??TSO Electriciteit/Mechanica (jaartje blijven zitten)
3e? BSO?Electriciteit
4e? BSO?Electriciteit

Heb 16 uur praktijk nu, heerlijk^^

?
User edit by OneSixty on 15-03-2010 @ 19:04:50 (51%)
Dj_Fantasy    posted on 15-03-2010 18:58
1e ASO Latijn
2e ASO Industriele Wetenschappen
3e TSO Elektro Mechanica
4e TSO Elektro Mechanica
5e TSO Elektro Mechanica
5e TSO Elektro Mechanica (jaartje gedubbeld)
6e TSO Elektro Mechanica

Na dit jaar vanplan te werken in de wereld van de prototype's en dan vooral auto's.
dj2dj.nl
-FLoriZ-    posted on 15-03-2010 18:59
Doe nu 2 gymnasium Happy, laughing
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
timmy90    posted on 15-03-2010 19:06
ik heb tot mijn 5de middelbaar dierenarts gestudeerd,
school beu geworden,
beginnen werken en nog steeds aan het werk!

heb wel verschillende diplomas in avondschool gehaald,
een hele dag op school zitten is niets voor mij!
martijnvandam    posted on 15-03-2010 19:10
Poster: Dj_Fantasy
1e ASO Latijn
2e ASO Industriele Wetenschappen
3e TSO Elektro Mechanica
4e TSO Elektro Mechanica
5e TSO Elektro Mechanica
5e TSO Elektro Mechanica (jaartje gedubbeld)
6e TSO Elektro Mechanica

Na dit jaar vanplan te werken in de wereld van de prototype's en dan vooral auto's.

Zelfde plan als jij zit nu 4 vwo, eerst in de 1,2,3 gymnasium gedaan maar dat is niks Cool
Nu 4V NT + eco + beeld. vorm.
User edit by martijnvandam on 15-03-2010 @ 19:28:11 (8%)
Xurion    posted on 15-03-2010 19:29
Ik doe nu gewoon havo.
Ziax    posted on 15-03-2010 20:27
Ik heb m'n middelbaar al 2 jaar geleden afgemaakt (ASO - Economie moderne talen) en zit nu in m'n 2e jaar verpleegkunde Happy, laughing
XMatiC    posted on 15-03-2010 20:30
Mijn school loopbaan tot nu toe.

1e jaar TSO

Zo dat was het dan :p
www.youtube.com/LennertDJ
donkey    posted on 15-03-2010 22:21
Naar mijn mening zit ik al veel te lang op school :s vanaf 2,5 jaar

nu in mijn laatste jaar middelbaar (6de jaar)

1:Latijn-wetschappen
2:Latijn-wet
3:wet
4:wet
5:wet-wiskunde
6-wet-wisk

hopen dat ik slaag dit jaar :o
maar heb nog geen flauw idee wat ik verder ga studeren,
zoveel keuzen en kan moeilijk kiezen :p
Maniax
DAW    posted on 16-03-2010 14:24

Volgens mij raak je nooit uitgeleerd.

Begonnen met lagere school, Mavo, MEAO, HEAO, +certificaten MCSE, SISCO, TMap, Prince2, BiSL etc en vanaf mei in de avond uren drie jarige studie voor Bachelor Bedrijfskundige Informatica. ?Studeren is geen hobby maar noodzakelijk kwaad om me werk te kunnen behouden Thumbs Up

Edit: ben werkzaam bij een van de grootste verzekeraars als Functioneel Applicatie Beheerder/Test Coordinator. Houdt me vooral bezig met de grotere projecten.?
http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 16-03-2010 @ 22:04:06 (100%)
dj-nick    posted on 16-03-2010 17:56
Poster: DAW

Begonnen met lagere school, Mavo, MEAO, HEAO, +certificaten MCSE, SISCO, TMap, Prince2, BiSL etc en vanaf mei in de avond uren drie jarige studie voor Bachelor Bedrijfskundige Informatica. ?Studeren is geen hobby maar noodzakelijk kwaad om me werk te kunnen behouden Thumbs Up

Waar ga je die studie volgen?
FML    posted on 16-03-2010 18:04
Heb alleen me middelbaar afgerond en geslaagd uiteraard. Ik en 2 vrienden hadden een kleine website.
dat nu inmiddels behoorlijk gegroeid is ,? en met heeeeeel veel geluk hebben we van onze hobby ons werk kunnen maken.

# fckMyLlF3/ fmlsound.tumblr.com /myspace.com/fckmylif3
User edit by FML on 16-03-2010 @ 18:06:21 (48%)
DAW    posted on 16-03-2010 18:50
NCOI Hogeschool, heeft mijn werkgever een overeenkomst mee Winking my eye

http://EOSfotografie.nl
User edit by DAW on 16-03-2010 @ 18:53:53 (100%)
LLCoolP    posted on 16-03-2010 19:11
- 6 jaar? 1...6 Elektriciteit BSO op Sint Jansberg Maaseik (BE)? Vlak over de grens hierHappy, laughing
- 1 jaar 6e?Industri?le?Elektriciteit?TSO ook op Sint Jansberg Maaseik (BE)
?
Nog meer mensen toevallig over de grens op school gezeten?

Daarna dacht ik een vervolg opleiding gevonden te hebben op de TIM in Maasmechelen (BE).
Halfjaartje 7e Technische gedaan: Inbraakbeveiligingen & PLC

(maar dat was zo?n kinderachtige school, krijg je met je 20e les van leeraren die ook les geven aan 12jarig en je als een kind behandelen):S Denk aan Godsdienst, God schiept de aarde. Geef je menig: uh geloof ik niks van, NEE LUC FOUT dat is zowWinking my eyeJa dag maak dat de kat wijs klein wicht!

Die opleiding niet meer afgemaakt want was ook veel herhaling van het PLC gebeuren dus begon erg te vervelen.

Daarna en tot nu toe aan het werk als Aankomend monteur bij Cofely.

Nu aan het kijken voor tegen de zomer keuzen te maken welke opleiding binnen het bedrijf gevold kunnen worden in de Industrie en anders naar ander bedrijf wat meer met automatisatie doet.
(al 2 jaar iedere week na avond school wat met PLC's?nog wat bij leren en zo wat kleine machines programmeren )Happy, laughing
?
Join the party and become famous!
User edit by LLCoolP on 16-03-2010 @ 19:12:34 (6%)
Jorrit    posted on 16-03-2010 19:22
Poster: LLCoolP

(maar dat was zo?n kinderachtige school, krijg je met je 20e les van leeraren die ook les geven aan 12jarig en je als een kind behandelen):S Denk aan Godsdienst, God schiept de aarde. Geef je menig: uh geloof ik niks van, NEE LUC FOUT dat is zowWinking my eyeJa dag maak dat de kat wijs klein wicht!

Die opleiding niet meer afgemaakt want was ook veel herhaling van het PLC gebeuren dus begon erg te vervelen.
?

Als je argumentatie vaardigheid nog steeds niet verder komt dan "uh geloof ik niks van" hebben de leraren inderdaad iets fout gedaan.?

Mee eens, jammer dat de overheid het steeds moeilijker maakt.

Ik ben op dit moment MER op de HES/HvA aan het afronden, wil hierna nog wel verder, weet nog niet wat...
LLCoolP    posted on 16-03-2010 19:29
Poster: Jorrit

Als je argumentatie vaardigheid nog steeds niet verder komt dan "uh geloof ik niks van" hebben de leraren inderdaad iets fout gedaan.?

Slecht voorbeeld:pkwam er op neer dat je daar wat aan werd gepraat waar je als net naar de grote school gaan leerling normaal Ja en amen tegen zegt en dat je met je 20 jarig toch wel een eigen mening hebt maar die daar niets eens bespreekbaar was:S

Join the party and become famous!
BennoRevelli    posted on 16-03-2010 20:02
Ik doe al een paar jaar informatica
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
vh    posted on 16-03-2010 20:32
1ste jaar: Aso Moderne
2de jaar: Tso elektriciteit-mechanica
3de jaar Tso elektriciteit- elektronica (gedubbeld)
4de jaar: Tso elektriciteit- elektronica
5de jaar: Tso elektriciteit- elektronica
6de jaar: Tso elektriciteit- elektronica

Bijkomende opleiding PC technieken

en nu al 2jaar te werk in industri?le automatisatie
Vooral in Belgi? maar ook al in heel de wereld gezeten.

138 Users online: 18 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 36.528
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.844.987