Momenteel gebruik ik helium music manager om mijn muziek te ordenen, te branden en dan data exporteren naar excell om te printen en dat als 'hoesje' in mijn cd-map te steken... Maar dit systeem begint me wat op de heupen te werken omdat er wel h??l veel tijd inzit om 1 cd te branden/tracklist/...
Daarbij wil ik mijn systeem vernieuwen naar 1 track per CD (incl remixes) en dan zo'n cd-cover te printen en erop te plakken, maar nu zou ik graag weten hoe ik dit het snelste en beste kan bereiken.
Ik zou op de cd-cover graag artiest, track #, title, bpm en eventueel keycode wat is de beste manier om hieraan te beginnen dat ik niet per cd nog steeds een half uur tijd moet spenderen :~] en met manier bedoel ik programma's die ik nodig hebben en dat het meeste werk uit hun eigen doen.
Ik weet dat ik zou moeten googlen/forum doorspitten maar er staat nergens echt concreet alles uitgelegd hoe en wat
Thanks
What do you think about Systeem cds branden en organiseren ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb eigenlijk, afhankelijk van de avond, 2 mappen bij me.
?
De 1 zit vol met het meer melodieuse werk, en zijn allemaal goud of normaal zilver?gekleurde cd's in witte hoesjes waar alle relevante info op staat wat mij helpt met mixen zoals bpm en tijd van de eerste break.
De 2e zit vol met wat energieker werk, even rauwer zeg maar, en da's allemaal blauw. Bluawe cd's, en blauwe hoesjes, waar ook weer de relevante info op staat.
This is an old Topic
No new postings for 5.613 days. Post CommentThat would be 187.1 months or a whopping 15.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.