Poster: Yvaroz
maar ik denk dat sommige dj's wel idee?n van andere afkijken(niet negatief ofzo)
ik denk zelf dat een dj verschillende manieren van cd indelingen kan proberen
zodat hij/zij een manier heeft gevonden en waarschijnlijk zn eigen draai aan geeft
Poster: Yvaroz
dit topic is dan vooral handig voor beginners =)
Poster: Vassilli
Oe dat ga ik even proberen! tHX
Poster: ThijsG
Het is na eventjes zoeken ook minder legaal verkrijgbaar
Zelf eigenlijk ook wel op zoek naar zo'n programma. Alleen dan niet voor 58$ en voor de mac...
(@Vassilli: oke beter)?
Idd die is te duur...
Ik heb er zelf ook nog nooit mee gewerkt maar ik heb ook nog nooit echt erop gelet. Ik kies gewoon 2 liedjes die me goed lijken. Maar ik wil ook dit wel 's proberen...
Poster: Lucalicious
ik zou mixed in key overwegen.
zelf zoek ik bpm meestal met traktor, werkt ook prima, maar van de meeste tracks weet ik gewoon welke bpm het is.
Poster: Rusafli
Nadeel: Het werkt niet altijd !! Sommige nummers krijgt hij niet goed geanalyseerd
Poster: spilo
Ik ga beginnen met een combinatie van alle werkwijzen toe te passen, gisteren even het opstartje gemaakt.
(1) Zoals iemand had aangehaald maak ik voor elke CD een nieuwe map in mijn subcategorie (dus progressive house\CD13) dan zie ik meteen hoeveel liedjes ik heb op die CD, zodra er 10 insteken weet ik dat de CD 'vol' is en kan ik hem gaan beginnen branden.
(2) Ik bekijk de liedjes in super tag reader en maak mooie ID3 tags
(3) Plaats alles in nero en begin te branden
(4) In tussentijd maak ik het hoesje dat in 2 seconden geklaard is doordat die alles overneemt (yay!)
(5) printen en cd is klaar :~]
Dacht ook eerst aan liedje per CD maar dan zou ik nu al 500 CD's nodig hebben gewoon voor dat en lijkt me niet echt fijn werken als er een remix extra uitkomt e.d.
---
Dit topic draaide er ook niet om hoe je het in je cd map pleurde oid maar gewoon of er een gemakkelijk systeem/routine was om alles zo snel mogelijk te doen, want zoals ik zei ik spendeer half uur/uur per cd 8-) uiteindelijk nog niet zo erg aangezien er 10 liedjes opstaan
Poster: Helioxx
Damn! Als jij 1 uur per CD zou nodig hebben....