Poster: spilo
De tijd van het branden zelf vind ik niet erg maar de tijd die erond hierin steekt.
(1) downloaden (2) hernoemen (3) bpm analyzeren (alhoewel mss ermee stoppen) (4) key detect (doe ik nu niet meer) (5) uitvoeren naar excell (6) uitprinten (7) uitknippen :~[ een uur/anderhalf per cd met 10 liedjes
Poster: Phunkdeluxe
Ik brand 10 tracks per cd en de tracklist print ik uit in Word op goede formaat hier een bestandje wat heel makkelijk is!
Van elke cd maak ik een map aan op me harde schijf, zodat als ik twijfel of ik een nummer heb zo kan zoeken door me pc, of als ik een cd kwijt ben zo opnieuw kan branden!
////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/
Poster: ArCee
Daniel, ik koop, of krijg (promo's), de meeste tracks met ale remixen samen dus dat kan prima hoor, een release per cd.
Anders kun je altijd nog een 2e branden met (ff fictive titel) Conny van de Bosche - Ome Willem, the remixes?als het meerdere remixen zijn die erna komen.? De meesta (trance) tracks die ik brand komen meestal met 3 remixen tegelijk.
Nu weet ik dat veel het een kostbare zaak vinden om zo te branden, maar op de zwarte markt(Beverwijk) betaal je 14,50 voor een spindel van 100 Phillips cd=r's dus dat vind ik meevallen.
Poster: danielvds
Daar heb je wel gelijk in maar ik vond het zelf niet zo overzichtelijk meer. Heb het nu echt op datum gesorteerd en dit werkt voor mij beter. Ik bestel m'n cd's (Taiyo Yuden 80m 48x Full Printable Watershield)
via internet, deze cd's zijn wel prijzig maar wel super kwaliteit! Je betaald voor een spindel van 50 stuks ongeveer 34 euro.
Philips cd-r's heb ik ook gehad maar na een paar jaar kreeg ik daar kleine gaatjes en vlekken in. Weet niet precies hoe dat komt maar heb gelezen dat het wel vaker bij cd's voorkomt.