Poster: Vassilli
Gewoon de 'moeilijke nummers' in-out faden en de tracks waarvan je denkt: 'He die kan ik mixen!' mixen.
Poster: Yvaroz
ArCee, er was eerder in dit topic verteld dat het voor kinderen van 10 tot 16 was.
ik denk niet dat iemand van 15 los gaat op kinderen voor kinderen
Poster: ArCee
Aaah sorry, gemist.
Voor die leeftijd, de bekende namen als Armin, Tiesto, Ferry meenemen, wat fruitig top 40 werk qua dance dus ook R&B denk ik(?) en dan komt het wel goed, en zorgen dat je zelf rete gemotiveert achter je apparatuur staat.
Poster: Gylian
Weet iemand leuke house albums om op dat feestje te draaien?
Weet iemand leuke house albums om op dat feestje te draaien?
Poster: Yorick
'Gewoon klein beginnen, als je hoger instapt is de kans vele male groter dat je op je bek ga.'
Ik zou nog even melden hoe het was gegaan (Was het bijna vergeten). Het was super, het ging beter dan als ik had verwacht! Zelfs beter als toen ik thuis oefende. Af en toe een foutje maar het was wel super gaaf!
Bedankt allemaal voor de tips en steun
Ik zou nog even melden hoe het was gegaan (Was het bijna vergeten). Het was super, het ging beter dan als ik had verwacht! Zelfs beter als toen ik thuis oefende. Af en toe een foutje maar het was wel super gaaf!
Poster: XMatiCPoster: Gylian
Zo eind goed , al goed
Spanning is normaal..
Ik heb ook nu nog een 10 min voor het draaien ook wat bang dat heet "gezonde stress"
Maar eens de kick dat het volk losgaan/amuseert krijg je een adrenaline en loopt het goed !
& gaat de rest ook als niets !?
Heel veel succes nog van mij gewenst in je carriere !?Bedankt iedereen! Echt respect voor alle leden, aangezien je op andere fora's meer afgekraakt word dan gecomplimenteerd.?