De titel zegt het al, wat is het beste lichteffect onder de 135 euro? Ik heb namelijk nog niks qua lichteffecten in huis!
BVD
Gewoon.
User edit by niiicola on 18-03-2010 @ 15:11:50 (6%)
What do you think about Beste lichteffect onder de 135 euro ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik heb nog een jb systems apollo liggen, de niet dmx versie, mag weg voor een zeer zeer mooi prijsje, geen doos meer helaas, gaat weg wegens aankoop martin scans! heb ook nog zon vierkante strobo van jb systems ligge met controller, interesse?
Ik heb nu deze twee gevonden: American DJ Revo II LED DMX?en de American DJ Electra LED DMX. Welke is handiger, heb geen truss ofzo. Ik kan het waarschijnlijk nergens ophangen...
Een setje onder de 110 euro? En nee, ik kan hem echt nergens ophangen. Maar ik heb achter m'n booth een grote kast staan met horizontale planken zodat ik hem op de goeie hoogte kan neerzetten! Moet je vaak aan die knoppen komen die?achterop zitten bij dat schermpje? En waarvoor dienen die eigenlijk?
Gewoon.
User edit by niiicola on 13-03-2010 @ 23:35:13 (18%)
Ik heb 2 led effecten van jb systems nl de proton leuk stand alone effect. Heeft mij ? 63 gekost. En wat ook een leuk effect is zowel stand alone als dmx is de taurus. Die kost ongeveer ? 99. Verdere mogelijkheden zijn ook nog de astro white (?99)?en astro color (110?) van jb systems ook dmx stuurbaar.
En als je moest kiezen tussen de Revo 2 en de Revo Scan, welke koos je dan? Ik kan hem nergens aan ophangen... wel neerzetten in een kast. En is er voor zo'n scan een handige goedkope manier om hem op te hangen? Zoiets ofzo?: Daar kunnen 4 dingenr aan hangen maar is er ook iets waar 1 effect aan kan hangen? En als je zo'n statief neemt, hoef je er dan niks meer bij te kopen om bijv. de Rave Scan aan op te hangen?
Gewoon.
User edit by niiicola on 14-03-2010 @ 19:26:47 (100%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.