[GZ] Sync smx-3 of smx-2
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

JustDuno    posted on 12-03-2010 21:24
PM mij indien je deze mixer wil verkopen.

Groeten Wouter

What do you think about [GZ] Sync smx-3 of smx-2 ??

Vote :   

Helioxx    posted on 12-03-2010 21:28
lol, jij zoekt wel veel mixers h? xD
dJORD    posted on 12-03-2010 21:46
het is beter om gewoon ??n topic aan te maken met wat je zoekt, of gewoon zoeken op verkoop sites zoals mp, is het nou echt zo moeilijk?
JustDuno    posted on 13-03-2010 11:08
Wat is het probleem? Eerst zoek ik welke mixer het mij het meest aanspreekt. Dan vind ik ??n maar hoor ik dat ze nauwelijks tweedehands te krijgen zijn. Daarom open ik een 3e topic over een andere mixer die waarschijnlijk makkelijker te krijgen is en daarmee stopt het ook...
Nu ben ik echt mensen tot last omdat ik drie topics open hoor!
mrmagix    posted on 13-03-2010 11:41
Poster: dJORD
het is beter om gewoon ??n topic aan te maken met wat je zoekt, of gewoon zoeken op verkoop sites zoals mp, is het nou echt zo moeilijk?

Over het feit dat je beter ??n topic aanmaakt met een lijstje in wat je zoekt, ben ik akkoord. Maar de manier dat je dat aan xonec probeert te zeggen, slaagt echter wel op niets. Je kan alles, echt alles, op een vriendelijke manier zeggen of teminste met een positieve ondertoon. Jij hebt 1156 posts, xonec maar 9, dan is het toch duidelijk dat hij hier nog niet genoeg forumervaring heeft en mag je echt zo niet reageren!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.

This is an old Topic

No new postings for 5.673 days.
 Post CommentThat would be 189.1 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

185 Users online: 69 Guests (116 Unknown)
Pages generated today : 39.493
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.446.127