Sommigen hebben het misschien wel doorgehad maar ik ben al tijden niet meer aanwezig geweest op DJR.?
Voor mij is helaas de interesse in het draaien niet meer als voorheen. Al tijden heb ik mijn DJ set niet meer aangeraakt en hou ik me er niet meer mee bezig. Dus vandaar dat ik al mijn apparatuur te koop aanbied zodat het een eigenaar kan krijgen die er wel wat mee doet en er veel plezier aan kan beleven. Ik vind het maar zonde dat het hier maar een beetje staat.
Dus als je interesse hebt, laat het horen!
Te koop:
DJ apparatuur
Wegens be?indigen hobby en weinig gebruik.
2 x Denon DN-S3500 DJ CD-Speler?
1x Denon DN-HP1000 professionele hoofdtelefoon
2 x Jaytec beltdrive draaitafels met UDG slipmaten (en originele slipmaten)
2 x Skytec Actieve speakers. 8'' 150 watt RMS
1 x Skytec tec 300, 3 kanaals mengpaneel
Benodigde kabels om alles aan te sluiten: 2x cinch/tulp kabel voor cd speler, 2 x cinch/tulp kabel met aarde voor draaitafel, 5 x voedings kabel (Speakers + mengpaneel + draaitafels), 2 x1,5 meter cinch/tulp naar xlr (voor verloop van mengpaneel naar speakers), 2 x 10 meter xlr kabel.
De meeste apparatuur heeft geen introductie meer nodig voor de kenner.
De DN-S3500 cd-spelers zijn in goede staat en ongeveer 2,5/3 jaar oud. Altijd netjes mee om gegaan en niet buitenshuis gebruikt.?
Bevat vele functies waaronder een draaiende platter en effecten.?
De DN-HP1000 Hoofdtelefoon is ongeveer 1,5/2 jaar oud en in goede staat. Er zit ook een tasje bij waar je de hoofdtelefoon in kan opbergen.
De Jaytec djt-10 draaitafels zijn ongv 4 jaar oud en werken naar behoren. Laatste jaren vrij weinig gebruikt i.v.m. de cd spelers.?
Er zitten 2 setjes slipmatten bij, de originele en UDG matten.?
De skytec actieve speakers zijn ook ongeveer 4 jaar oud. een Aantal jaar geleden zijn er nieuwe tweeters in geplaatst en de hele versterkers na gekeken. Ze zijn goed in te zetten op kleine feestjes en goed te gebruiken als dj monitor.?
De skytec Tec 300 mixer is 4 jaar oud.
Apparatuur is ook los te koop!
Wanneer u interesse heeft kunt u mij een bericht sturen.
M.v.g.
A. Lammers