Poster: Epocs
...
Ben benieuwd wat jou antwoordt hier op is hahaha.
Als je FADER en?DJM 800 ziet staan denk je eerst bij jezelf logisch na en komt er geen GAIN invoor PUNT. Het valt?me?weer op dat het een?meeloop praatje met Delovieira is waar of niet waar? Ik denk dat je gewoon een slap excuus zoekt maar goed.
Ook al ben ik oververmoeid en kwam ik vorige week niet goed uit mijn woorden. Zit nu wel een brochure te schrijven met een controleur en het gaat uitstekend. Tot slot?vind ik het niet belangrijk wat een Belg hier over te melden heeft dus begin er ook maar niet over
Ben benieuwd wat jou antwoordt hier op is hahaha.
Wil even op papier tekhead schrijven voordat hij zegt dat ik hem van internet heb geplukt
@ Main zit er wat los bij jou? Eerst zeggen in de producers gedeelte dat ik bruikbare post plaatst en dan zo'n zielige opmerking alsof 1 persoon 1 forum kan beinvloeden?
Poster: Winston
En interactie met het publiek, doe je door ondermeer praten, kijken, gebarentaal, een nummer langer of korter laten horen, maar ook het geluid weg laten vallen zodat het publiek alleen hoorbaar meezingt bv. Dan gebruikt men de linefader of crossfader. En niet de input gain. Ook niet de master level controls.
Wil even op papier tekhead schrijven voordat hij zegt dat ik hem van internet heb geplukt
@ Main zit er wat los bij jou? Eerst zeggen in de producers gedeelte dat ik bruikbare post plaatst en dan zo'n zielige opmerking alsof 1 persoon 1 forum kan beinvloeden?
Poster:
Epocs
^^pm
Poster: main
@ lead: jij kunt posts compleet verwijderen, niet?
misschien handig om dit topic op te schonen
Poster: Tekhead
Lees en antwoordt jij maar eens goed, ben er zeker van dat heleboel members?hier geen jota begrijpen van jouw wartaal !