Poster: Estacy
in principe moet je je versterkers 3/4e openzetten, en de gain op je mixer altijd op 0dB, en dan het volume regelen met je master. hoef je niet aan je versterkers te zitten (kan vaak niet eens, probeer maar eens in een club) en beslis jij altijd hoe hard/zacht het staat.
Poster: Estacy
in principe moet je je versterkers 3/4e openzetten, en de gain op je mixer altijd op 0dB, en dan het volume regelen met je master. hoef je niet aan je versterkers te zitten (kan vaak niet eens, probeer maar eens in een club) en beslis jij altijd hoe hard/zacht het staat.
Poster: mpstech
waar veel dj's ook de mist op ingaan is dat ze tijdens het opbouwen van hun set steeds luider gaan draaien om het publiek op te trekken naar een hoogtepunt en daarna neemt het volume wel weer af. ik denk dat dat mss ook wel een reden kan zijn van in het rood draaien door somige dj's
Poster: Esmee
weetje... ik vind te harde muziek gewoon irritant, als de muziek boven de 100 db komt vind ik t niet meer lekker, dus geef mij maar gewoon de hele avond t zelfde volume, waarom zou je eerder losgaan als de muziek harder staat?
Poster: Yorick
versterkers op 3/4
Gewoon helemaal open
Poster: TheMole
de vorige keer dat ik mijn versterker helemaal opendraaiden was het gedaan met mijn speaker :D. Waarschijnlijk omdat mijn master ook goed openstond en die gain dan ook nog eens.
Poster: kuituhh
vond nog wel een aardig filmpje wat bij dit topic past.
http://www.youtube.com/watch?v=MmFOWexrt6Y&feature=channel
Check wat voor de dj's staat
Poster: Epocs
Aangezien ik niet streepjes ga tellen tijdens me set jij wel dan?
Vraag me dan ook gelijk af hoe jij een interactie met het publiek doet.
Aangezien ik niet streepjes ga tellen tijdens me set jij wel dan?
Vraag me dan ook gelijk af hoe jij een interactie met het publiek doet.
Poster: Esmee
weetje... ik vind te harde muziek gewoon irritant, als de muziek boven de 100 db komt vind ik t niet meer lekker, dus geef mij maar gewoon de hele avond t zelfde volume, waarom zou je eerder losgaan als de muziek harder staat?
omygod jongens.... sinds waneer zit er een fader op je gain?
Lees is goed:S