Ik zit al een tijdje te prutsen met het aansluiten van me 2 cd draaitafels op mijn pc (virtual dj). De linker draaitafel is nu goed aangesloten en het?werkt ook alleen de rechter doet het nog steeds niet met virtual dj.
Als ik kijk op de Maya44 bij (analog in)?3,4 zie ik wel de twee lampjes branden, maar bij (analog out) knipperen de twee lampjes. Het ontvangst is volgensmij heel slecht. Weet iemand een oplossing?
grtz, JER
What do you think about Rechter timecode werkt niet. ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
jaa die heb ik allemaal goed gecontroleerd, ik denk dat het ligt aan me maya44 de Analog 3,4 zijn volgensmij kapot, want ik kan geen andere oorzaak vinden.
Koop gelijk een audio4 dan als je toch een nieuwe moet hebben.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.