Poster: T-to-the-J
Tekhead vind je 1 mixer niet genoeg?
Poster: Milo
Op zich wel leuk hoor, en ik ben behoorlijk pioneer fan maar waarom eigenlijk steeds zeer dure bijna niet te betalen apparaten, als ze nu eens een echt leuk beginners setje zouden ontwerpen voor een redelijke prijs...
Maar dan zonder die overbodige dingen als effecten, mp3 etc. etc. gewoon heel basic voor beginners, dat zou natuurlijk wel het einde wezen voor vele...
Gr,
Poster: TheHunter
CDJ-100
CDJ 200?
Poster: Milo
Hoeveel kosten cdj 200's nieuw?
500 euro, ik vind voor echte beginner dit nog wel redelijk hoog als je nog niet weet of je ermee door wilt hoor, maar dat kan aan mij liggen
Poster: LLCoolP
Zitten wel vette nieuwe effecten op ja
heb alleen mijn bedenkingen met dat touchscreen (met vettige vingers).. .
Poster: Tekhead
tegen dat de meeste hier dat bijeen gespaard hebben, is er wss al een nieuwe uit.
Poster: Tekhead
tegen dat de meeste hier dat bijeen gespaard hebben, is er wss al een nieuwe uit.
Poster: ThijsG
Waarschijnlijk wel ja!:p
Dat touchscreen zou geen touchproblemen moeten hebben. Het is multitouch en dus waarschijnlijk capacitive. Dat betekend dat het met stroom uit je vingers werkt, dus geen problemen dat je per ongeluk toch niet drukt. Al leek het op het filmpje toch even niet lekker te gaan...waarschijnlijk is het scherm niet erg precies(kenmerk van capacitive).
Poster: LLCoolP
ow keedus niet zo'n?probleem met die vettige vingers
Poster:?Tekhead
of mss vergeten te calibreren.
Poster: Bart_
Ik vindt 'm lelijk... Ook lekker hendig formaat, niet dus.
Leuke specs, maar daar houd het ook bij op...
Poster: Snoey
Hier wil ik wel een dagje mee spelen, en kan niet wachten om de dj's hier mee te horen draaien, kijken wat ze er allemaal mee kunnen. Hopelijk staat de 2000 vloot dit seizoen al lekker veel op bloemendaal aan zee!