Poster: JorritPoster: MaximDJ
Hou in gedachten dat een mixer als dit niet bedoeld is voor thuis. Dit is voor de club installatie en de professionals die daarop werken. Ga er maar wel van uit dat een top-DJ in die 7 frequentie-faders nieuwe creatieve mogelijkheden vindt, en dat is waar het om gaat...
Een mixer van 2.000 euro is niks voor een middelgrote club, als je beseft wat de kosten zijn van bijvoorbeeld het geluidssysteem in een dergelijke club.
Voor thuis heeft Pioneer andere producten, die wel betaalbaar zijn voor de consument / aspirerende DJ.?Heb je idd helemaal gelijk in....Ik zou het ook niet anders doen als ik Pioneer was. Misschien doelt Pioneer wel niet op de "home DJ" doelgroep met deze mixer. Mooi voor hun, kut voor de Home DJ
Poster: ilseentje
Ziet er een geweldige mixer uit, geweldig veel geld ook.
Zit wel met een wrang gevoel.
Waarom zou ik deze kopen als de cdj 2000 niet doet wat al maanden beloofd wordt door Pioneer?
Pioneer brengt met de regelmaat nieuwe producten uit met veel beloften, zoals de cdj 2000.
Heb twee van deze spelers sinds half december omdat ze pro link gingen hebben, staat zelfs op de doos!!!
Maar waar zitten ze met hun rekorbox en pro link?
Pioneer, in plaats van zo vlug achter elkaar nieuwe dure producten uit te brengen eerst eens zorgen dat jullie beloften, waar ook veel reklame voor gemaakt wordt, effectief doen wat beloofd wordt.
Dit kan in jullie nadeel gaan werken!!!
Een stillaan misnoegde Pioneer freek.
Poster: Lead
INST FX = beter dan COLOR FX : uitgebreider, meer, klinkt vetter.
De minder vaak gebruikte filters van de COLOR FX zijn vervangen door veel beter bruikbare...
Poster: Hansy
Weer zo'n lelijke pioneer.....
Poster: main
die whitenoise kan ik met een korg nanoKONTROLzie mijn topic: midi controller als effeectenbox
Poster: K0ENE
So?
Kan je dat ook met je mixer?
Poster: djdolivieira
Wat zijn we weer kinderachtig bezig zeg!!!!
Poster: djdolivieira
Wat zijn we weer kinderachtig bezig zeg!!!!