Poster: Victor
Behalve dat 'ie veel te duur is, erg kaal uitgevoerd,?plastic aanvoelt en de play/cue knoppen en touch sensor snel stuk gaan valt het wel mee...
Dat Pioneer duur is weet iedereen, en dat is met de djm-2000 niet anders, kale uitvoering vind ik nou niet bepaald juist, en de andere door jou aangehaalde gebreken heb ik geen mening over, daar ik hem nog nooit heb vastgehad en getest. Vind wel dat je deze Pioneer niet moet afkraken als je hem nog nooit onder handen hebt gehad, en eigenlijk geldt dat voor alle merken en types van dj gear. Er zijn teveel leden hier, die vertellen hoe goed of slecht merk en type X wel is, en hebben nog nooit iets anders gehad dan een basis setje.
@
ilja: hoe kan je nu geloofwaardig overkomen met je pro Pioneer uitleg, als een mixer of cd speler die je gekocht hebt, al weer verkoopt nog voor dat je de handleiding hebt vast gehad. Als je de EQ van Pioneer zo ophemeld, zou ik jou aanraden van eens een Rodec mixer te kopen, en gelijk ook de PFL eens te testen, je krijgt dan zeker en vast een EARgasm. Ik heb de indruk dat geluidkwaliteit jou geen zier interesseert, alleen dat de naam pioneer er op staat voor jou primeerd.