Poster: Tekhead
Alleen eerste zin gelezen Ilja ? Is een nieuwe ziekte hier, reageren zonder alles te lezen, als je goed, en/of alles had gelezen, had je niet moeten antwoorden, dan wist je gelijk alles.
Poster: djdolivieira
Idd dat gebeurd wel vaker.
Poster: Tekheadmoet ik daar op antwoorden ?
Poster: Mitchell2
Wat ik echt grappig vind trouwens is dat veel mensen zich aangevallen voelen als er maar iets negatiefs over Pioneer wordt gemeld.?
Poster: Adrien1989Nou ik vind het niet echt hinderlijk ofzo. Alleen soms heb ik het idee dat iedereen door pioneer gesponsord wordt. Dat er mensen zijn die serieus melden dat de cdj een super apparaat is snap ik bijv. echt niet. Maarja het is tegenwoordig hip om een compleet pioneer booth te hebben.
Dat is DJR cultuur whewhe, zeer hinderlijk verschijnsel.
Poster: dacuba
Stap van die arrogante houding af dat iedereen je innovatieve review gelezen moet hebben, en geef gewoon een antwoord op de vraag. Dyslexie is iets anders trouwens
Poster: Xtremer
Ik heb geen zin om het hele topic door te lezen, maar is er al iets bekend over de leverdatum?
Wil hem graag testen namelijk.
@Lead: Heb je je sample al binnen?
Poster: Ilja
heb ook een denon mixer gehad, nou kan meteen zeggen, die is wel goed maar verre van goed vergeleken met Pioneer. ??
Poster: Mitchell2
Wat ik echt grappig vind trouwens is dat veel mensen zich aangevallen voelen als er maar iets negatiefs over Pioneer wordt gemeld. Je mag toch wel kritisch zijn, of is bijv de cdj1000mk3 de ultieme speler? Lijkt me niet. Wel een goede speler trouwens. Maar ik kan zo een lijst maken met minpunten. En dat is dan mijn kijk erop, maar daar gaat het toch uiteindelijk om. Iedereen heeft een eigen kijk en dat is maar goed ook.
Poster: RemcoDelst
zeg dan ook gelijk een paar minpunten van deze speler ik kan er niet zo gauw 1 bedenken