Poster: Tekhead
Toch wel denk ik, zal mss wat langer duren als met hun cdj-1000 spelers, maar stopzetten doen ze toch, de vraag is alleen: wanneer ? Zo denk ik erover tenminste.
1600 eurie, is een hoge instapprijs voor de nieuwe generatie jonkies, kijk eens op djr, hoeveel er zijn die zelfs geen 15 zijn, en niet iedereen krijgt dat van thuis, als ze het bijeen moeten sparen, van zakgeld en cadeautjes en hier en daar een klusje, zijn ze lang bezig want ze gaan nooit alles in de gear pot gooien. En als ze 2 de hands even duur blijven, tja, dan vergroot de potentieele doelgroep niet echt snel.
Poster: Winston
Ik denk dat de CDJ-800 en 1000 zullen ophouden of ze moeten ze voor de prijs verkopen van de 200 en 400 en dan houdt de 200 en 400 op. De DJM's 400, 700 en 800 zullen voorlopig wel blijven bestaan.
Poster: Mitchell2
Ik snap alleen niet dat er zoveel mensen zijn die pioneer cd-spelers zo goed vinden? Het zijn natuurlijk geen slechte spelers, maar ze zijn ook niet geweldig. Ik ga niet beginnen over minpunten en extra's, maar ik denk dat pioneer voorbij gestreefd kan worden. Merken als Numark en Denon komen steeds meer in de buurt en met sommige producten gaan ze er zelfs overheen (qua kwaliteit en mogelijkheden). Kijk naar Numark. Als zij die V7 ook nog eens een cd-speler en USB mogelijk hadden gegeven dan was het echt een dreiging voor de pioneer spelers. Waarom? Het is nog net te vroeg voor de overstap zonder gebruik van cd's.
Poster: Winston
Ik zie het als de SL1200 in de gloriedagen. Een ieder moest die, terwijl ze voor die tijd duur waren.
Poster: Mitchell2
Ik snap alleen niet dat er zoveel mensen zijn die pioneer cd-spelers zo goed vinden? Het zijn natuurlijk geen slechte spelers, maar ze zijn ook niet geweldig. Ik ga niet beginnen over minpunten en extra's, maar ik denk dat pioneer voorbij gestreefd kan worden. Merken als Numark en Denon komen steeds meer in de buurt en met sommige producten gaan ze er zelfs overheen (qua kwaliteit en mogelijkheden). Kijk naar Numark. Als zij die V7 ook nog eens een cd-speler en USB mogelijk hadden gegeven dan was het echt een dreiging voor de pioneer spelers. Waarom? Het is nog net te vroeg voor de overstap zonder gebruik van cd's.
Poster: djdolivieira
Ik vind pioneer CDspelers wel geweldig. Werking is goed, niet te veel poespas alleknoppen op de juiste plek. Geen draaiende componenten er op. Waarom werk de hele DJ top er mee dan? Net zo als de Technics draaitafel. Ik vind dat er nog steeds geen betere is. Ook is het zo dat als je op de pioneers van de laatste jaren dus van 2000 tot 2010 alle basis functie op dezelfde plaats zitten de andere merken hebben?constant?dat je weer een?hele cd speler?moet gaan verkennen waar alles zit. ?Maar deze discussie ga ik hier niet voeren nu.
Poster: Hilko-B
Dude echt pioneer is de beste. Als je gaat kijken naar bijv. de stabiliteit van de cd decks. pioneer is de enige die in snelheid de meest constante cd decks heeft, de eisen zijn ontzettend hoog, als cd unit wordt afgekeurd wordt ie gewoon niet gebruikt.
Poster: BoydGrift
Denk je dat ze bij denon hun afgedankte producten, een beetje oplappen en weer verkopen?
Poster: Hilko-BHet zijn ook wel goede spelers. Alleen ik vind ze niet geweldig. Maar inderdaad als je alle punten bij elkaar telt (bouwkwaliteit, Looks, Functies, Hufterproof, geluidskwaliteit etc.) dan is voor een club Pioneer wel het beste. Ik heb zelf ook Pioneers gehad (cdj800 1000 en 400) waarvan de cdj400 nog steeds (moet wel weg want vind het niks) en vind het wel lekkere spelers opzich. Maar het kan veel beter. En dan heb ik het vooral over de functies, en niet de hoeveelheid voor alle duidelijkheid.
Dude echt pioneer is de beste. Als je gaat kijken naar bijv. de stabiliteit van de cd decks. pioneer is de enige die in snelheid de meest constante cd decks heeft, de eisen zijn ontzettend hoog, als cd unit wordt afgekeurd wordt ie gewoon niet gebruikt.
Poster: Snoey
Tuurlijk is dat heel veel geld als je voor 3 euro per uur vakken staat te vullen bij Albert Hein. Denk ook niet dat Pioneer die ziet als hun grootste doelgroep. Voor die doelgroep zijn er heel veel andere alternatieven waaruit ze een keuze kunnen maken.?
En voor veel mensen tussen 18 en de 30 is 1600 euro niet eens zoveel geld. Moet je eens kijken hoeveel er een auto rijden.?
Poster: Ilja
Ehm, nee Roger dat klopt dus niet, ?elke beginner werkt namelijk naar een Pioneer/Denon/Xone toe ( en ga nou niet beweren dat het niet zo is, wordt in bijna elke booth bij een update genoemd ).
.
Juist om die reden blijven de andere ( goedkope ) merken in leven. ?Ik heb tot nu toe maar 2x een ander merk dan Pioneer/Denon gehad, nou ik kan je vertellen, er is gewoon giga groot kwaliteids verschil, ?waardoor ik gewoon te bang ben om een andere merk boven het genoemde te kopen.
.
Als je toch telkens tegen Pioneer aan zit te sschoppen waarom heb je dan uberhaupt een CDJ-400 aangeschaft ( goddelijke speler ). ??
En waarom ik een CDJ-400 gekocht heb ? Om te bewijzen dat ik geen Pioneer hater ben ( heb ook nog een EFX-500 btw) is een belangrijke reden, maar ook omdat ik nog een cd speler wou hebben met wat mogelijkheden extra, zoals midi, en usb, en om een review te maken over de 400, en als je die gelezen hebt, weet je waarom ik o.a. Pioneer kritisch bekijk, en zal je mij meermaals lovende woorden over Pioneer zien schrijven, en geloof me, als ik een hater was, kreeg ik die woorden niet over de lippen. Dus voordat je mij ervan beschuldigd, lees ff die review