Poster: tek-zoticdie wil ik ook wel eens proberen de evo4. erg mooie mixer met mooie functies.
of een ecler evo 4dit monster wordt imo te veel vergeten :d
Poster: djdolivieira
Nee denk ik niet. Kan namelijk bij de EFX ook niet. Die is in 2 gedeeltes verdeelt. dus je kan op een helfd geen 2 efecten aan zetten, dat is dan bij de EFX. Hier zie ik dat de effecten?unit een geheel is dus je kan maar een effect aan zetten.??
?
Poster: Winstonik snap je toelichting niet echt. wel het stukje van de dnx 1700, maar de eerste 2 regels snap ik niet echt. en daarbij noem je ook de efx 1000 erbij?
Het moet nu juist wel kunnen:
There are a total of 6 individual effect processors which make the total number of possible combination endless. The DJM-2000 is an intuitive layout that feels very natural for DJs that are used to control the DJM-800 or it's predecessors.
Je kunt wel niet een ander effect doen op een ander kanaal met de onboard EFX-1000 unit. Je kunt wel de EFX-1000 op 1 kanaal combineren met INST EFX op een ander kanaal.
Om met de Denon DN-X1700 te vergelijken. De 1700 kun je wel van elkaar verschillende EFX van een identieke 'build-in efx unit' gooien op 2 kanalen tegelijk. Of EFX van de 2 units tegelijk op elkaar op 1 kanaal.
Qua aantal EFX, mogelijkheden en combinaties is dus de 2000 de winnaar.
Ook qua smooth mixing lijkt de 7 band EQ cross fader touch display een grote plus voor mij. Of het wel lekker werkt moet nog blijken.
Poster: WinstonWat pioneer meestal goed doet, is dat ze geen dubbele functies onder een knop/pot hebben zitten. Bij deze mixer lijkt dat weer het geval te zijn. Ik zou hem ook graag willen testen om te kijken wat voor potentie het apparaat heeft. En je hebt wel gelijk wat betreft de techniek. Nieuw speelgoed uitproberen en nieuwe dingen ontdekken is altijd goed :D. Maar ik denk dat het beter was geweest als ze een dubbele fx erop hadden gezet, waarbij je de effect keuze op parameters kunt regelen i.p.v. een knop voor ieder effect en de kanaal keuze van een effect. Zo hadden ze de inst fx kunnen houden en had je er ook nog een dubbele fx bij. Maar dit is een persoonlijke mening.
JA het is toch best ingewikkeld aan het worden. En door de toename van het aantal mogelijkheden is de DJM-2000 inderdaad een stuk ingewikkelder qua bediening, aantal knopjes en zo.
Maar een beetje DJ vindt techniek leuk, dus zal ook wel eruit komen. De DJM-2000 vindt ik wel overzichtelijk. Het ziet eruit alsof ik er zo mee aan de slag kan. Op het midi deel na, maar dat heb ik bij alle mixers
Poster: tek-zotic
of een ecler evo 4dit monster wordt imo te veel vergeten :d
Poster: Winston
Het moet nu juist wel kunnen:
There are a total of 6 individual effect processors which make the
total number of possible combination endless. The DJM-2000 is an
intuitive layout that feels very natural for DJs that are used to
control the DJM-800
or it's predecessors.
Je kunt wel niet een ander effect doen op een ander kanaal met de onboard EFX-1000 unit. Je kunt wel de EFX-1000 op 1 kanaal combineren met INST EFX op een ander kanaal.
Om met de Denon DN-X1700 te vergelijken. De 1700 kun je wel van elkaar verschillende EFX van een identieke 'build-in efx unit' gooien op 2 kanalen tegelijk. Of EFX van de 2 units tegelijk op elkaar op 1 kanaal.
Ook qua smooth mixing lijkt de 7 band EQ cross fader touch display een grote plus voor mij. Ook de sidechain functie die een efx kan starten bij het horen van een sound op een ander kanaal.
Qua aantal EFX, mogelijkheden en combinaties is dus de 2000 de winnaar.
Of het allemaal wel lekker werkt moet nog blijken.
Poster: CoenBaas5300
Het is zeker geen verkeerd ding, die DJM2000, alleen vind ik de prijs echt belachelijk. Ik heb voor mijzelf al besloten dat mijn volgende mixer een Ecler EVO4 wordt. Die vind ik persoonlijk veel en veel beter dan een DJM800.
Poster: tek-zotic
ik zeg u 1 ding: je gaat het je niet beklagen :d Ik heb zelf ook bewust voor de evo en niet voor een pio gekozen en heb nog geen seconde spijt gehad
Poster: JollyJunkie
De DN-X1700 kan dit ook niet, hij kan wel 1 effect op de master en 1 effect op een kanaal, maar niet 2 op 1 kanaal.
Poster: djdolivieiraklopt mij lijkt dat ook niet altijd een goed idee. wat wel leuk is om bijv. in te mixen met gebruik van effecten op twee kanalen apart. dus bijv. ch1 met Highpass filter 'uitmixen' en ch2 inmixen met echo.
Gaat ook niet klinken denk ik. Je kan wel 2 effecten gebruiken. Maar niet alle effecten passen bij elkaar.
Poster: DaCompra
Ik gebruik wel eens 2 effecten over elkaar heen, Delay aanzetten op mn Kaosspad en een HpFilter van mn xone erover. Klink geweldig!
Poster: JollyJunkie
De DN-X1700 kan dit ook niet, hij kan wel 1 effect op de master en 1 effect op een kanaal, maar niet 2 op 1 kanaal.
Poster: CoenBaas5300
Het is zeker geen verkeerd ding, die DJM2000, alleen vind ik de prijs echt belachelijk. Ik heb voor mijzelf al besloten dat mijn volgende mixer een Ecler EVO4 wordt. Die vind ik persoonlijk veel en veel beter dan een DJM800.
Poster: RemcoDelst
als ik jou zou ik lekker voor de djm 800 gaan maar goed dat moet je zelf weten ik vind de djm 800 veel mooier en ook veel handiger te bedienen kwa effecten