Poster: Ilja
de belangerijkste punten he, die kloppen gewoon niet dus ben blij dat ik einde van deze maand gewoon 2x CDJ 800 ga halen.
Poster: Mixt-Ape
Jawel, da's voor de week erna...
Poster: djdolivieira
Zo, geen 400 meer Ilja
Poster: Mixt-Ape
Jawel, da's voor de week erna...
Vindt eigenlijk jammer dat deze toch zeer solide alleskunner zo weinig aandacht heeft gehad.
Als ik alle reviews lees en video's zie dan kan ik toch een beetje zien aan deze bak met gemak zich met de CDJ 900 zou kunnen meten. ?
Zelf heb ik plannen om 2 van deze aan te schaffen, ?wat vinden jullie van deze parade paard van Numark ( die laatste tijd met hele fijne producten komt ).
Ik ga ze volgende week wss testen enn als ze bevallen, eentje aanschaffen
@mixt-ape: idd, en ook Ilja kan er wel mee lachen, en doet me m'n zinnen ff verzetten
Hier volgt de review van BAX, ?en ik ben zeer teleurgesteld. ?
Het heeft wat langer geduurd dan beloofd, echter heb ik de Numark NDX800 kunnen uittesten!
Cue points zetten gaat niet op dezelfde manier als op de Pioneers, bij de NDX800 moet de CUE knop ingedrukt worden, het juist punt zoeken en op play drukken. Loops kunnen niet geadjust worden met het jogwheel, ik heb wat tracks geprobeerd en de beatcounter is bij makkelijke beats wel correct. Bij muziek met moeilijkere beats zoals R&B klopt de beatcounter niet meer.
Mijn conclusie is dat de Numark NDX-800 voor het geld leuke spelers zijn! Maar het komt natuurlijk niet in de buurt van een Pioneer..
?
Deze review is wel erg kort en gaat alleen om de cue knop en de beatcounter. Hoe was de bouwkwaliteit? Zijn alle knoppen, effecten en dergelijke wel goed te gebruiken? Heb je het gebruikt met programma's zoals virtual dj, traktor of serato? Want ik wil graag een paar jaar vooruit gaan met deze spelers. Vind je de prijs-kwaliteit stelling wel goed? Als dit namelijk geen goede cd-speler is, dan ga ik misschien een paar maanden verder sparen voor een cdj 400/800 (thomann).
?
?
?
?
?
?
ja op papier zien er meer dingen mooi uit, alleen in praktijk kunnen Pioneer en denon het waarmaken. ?
De op papier zo mooi en in praktijk zo tegenvallend:
Technics SL-DZ1200
Reloop RMP-2 ( de slechtste ?speler die ik ooit heb gehad ).
XONE S2 ( niet eens een faderstart on/off switch ).?
Cortex HDC-3000 ?( wat een bagger apparaat die zijn geld bij lange na niet waard is ).
Apparaten die het wel waarmaakten:
DJM-400
DJM-700
DJM-909 ( en of dat ie alles waarmaakte )
CDJ-400
DN-S3500 ( zeer goeie robuuste spelers )
DN-HD2500 ( betere stand alone controller is er niet )
DN-X1100 ?solide basic mixer van goede kwaliteit voor een scherpe prijs.
RMP-2 is volgestopt met functies die niet fatsoenlijk uitgewerkt zijn, ?
1. Effecten zijn bagger?
2. CUE knop wordt in no-time lam
3. En welke Duitse malloot heeft bedacht om het van zwarte rubber te maken dat stof als een magneet aantrekt ?
4. En de looping laat ook al wat te wensen over ?
5. En de jogwheel is ten eerste te licht, ten 2de de touch platten is absoluut niet fijn vast te pakken, je hand kan daar ? ? zo wegglijden. ?
Cortex HDC-3000 is gewoon absoluut niet fijn op alle vlakken.?
1. Knopen zijn inderdaad flut
2. voor loops, hotcues, effecten moet je allemaal andere schermen induiken wat nergens op slaat, ik kan nog sneller ? ? met mijn muis in Virtual DJ werken
3. Jog wheel is om te janken ( wil je scratchen, moet je giga kracht om dat aalgladde rotding zetten. ?
Conclusie voor mij, alleen Japanners kunnen fatsoenlijke DJ apparatuur maken, alle anderen lopen achter de feiten aan. ?
Over software heb ik geen vragen gesteld?
Het is wel een goed gebouwde speler, met ( wat ik lees ) een beetje tegenvallende geluid's kwaliteit ?
Maar kwa stand alone laten ze het afweten, geen controle over loops, stuiterende beatcounter, en een hele aparte manier om een CUE punt op te zoeken ( waarom moeilijk doen als het gewoon makkelijk volgens Pioneer / denon manier kan ). ? ?
Dus voor mij is het kwa gebruik's gemak een flinke tegenvaller.
Wat heb ik nou verkeerd gezegd?
Poster: D3NiX
Dat je de Numark NDX800 niet meer koopt
Begin hierdoor erg te twijfelen.
Poster: matezo
Eej Grave kerel stop is met domme praat te verkope en leer eerst deftig draaien . Er zijn hier dj's die het met hun 'torrents virtual dj' beter doen als jouw.
Wat is daar erg aan, ik ben gewoon dieper gaan graven over deze speler en op meerdere punten voldeed de speler niet aan mijn eisen, dus daarom koop ik hem ook niet. ?![]()
Ik heb gewoon tot 4x toe apparatuur gekocht die op papier super was, maar in praktijk bagger. ?dus ik laat niets meer aan de toeval over. ? en dus bij deze ?deze speler komt nog geen 100 km in de buurt van CDJ 900
3. En welke Duitse malloot heeft bedacht om het van zwarte rubber te maken dat stof als een magneet aantrekt ?
4. En de looping laat ook al wat te wensen over ?
Conclusie voor mij, alleen Japanners kunnen fatsoenlijke DJ apparatuur maken, alle anderen lopen achter de feiten aan. ?
weet je nog mijn DJM 909, ?toen ik hem kocht, wat ie al bijna 6 jaar oud ( en nog steeds niets versleten ), en die knalt nu vrolijk verder in Italie. ?( daarbij was kwam de mixer uit het club/feest wereldje vandaan en id dus heel vaak gebruikt ) ?Moet wel genoeg zeggen.