@Ilja: Hoe weet je dat de numark zeer solide is gebouwd? Al onder handen gehad en uit elkaar geschroefd?
Verder?wil ik?me niet teveel in de discussie mengen en heb over de numark zelf geen mening omdat ik hem nog nooit onder handen heb gehad....
Maar ik zeg wel het volgende: Specs zijn leuk maar zeggen ook vrij weinig. Je kan er een hoop functies in douwen maar het is maar de vraag of alles ook vlekkeloos werkt.
Als zo'n numark op papier?het zelfde kan als bijvoorbeeld een cdj 900 is het misschien wel het overwegen waard. Maar als de numark er 10 seconden over doet om een cd in te laden en een cdj 900 4 is dat voor mij een verschil dat me al snel zou doen kiezen voor de cdj 900.
En een industrie standaard zal het ook niet worden, dus zijn er altijd mensen die een pioneer verkiezen boven een numark omdat de overstap van thuis naar de club makkelijker is.
Een club zal er ook niet voor kiezen omdat veel 'grote'?DJ's?pioneers in hun?rider laten zetten. Pioneer heeft wat dat betreft een?sterke positie op dit moment. Zonde voor de merken die kwalitatief gelijkwaardige of?betere spelers op de markt brengen, maar zo is het eenmaal. In de toekomst zal dit steeds minder worden denk ik. Digitaal draaien?gaan we steeds meer zien, wie weet gaan we naar een situatie toe dat er in de booth 2 xlr kabels liggen en dat je je eigen digitale set meeneemt. Of dat er alleen een mixer staat waar?je de rest zelf op moet inpluggen! Al zal dit nog?jaren duren

?