Poster: OneSixty
OMG!
al zo 'lang' lid en dan nog durf jij hier zo'n vraag stellen...
Poster: DAW
Hier kunnen we het zelfde over zeggen? Al zo lang lid en dan een mede forum lid zo toe spreken. Beetje jammer. Wellicht had je eerder op een nette manier naar de zoek functie kunnen verwijzen of naar een topic waar LS de info kan vinden.?
Een nieuw lid kan dit nog flikken, maar iemand die hier al een hele tijd zit?!
Poster: JJenzz
Hallo,?
Kun je grote boxen (2x 1000w) insteken op je laptop en hoe?
thx
Poster: Roalin
Lees de late leeuw aub even door. Dankje!
Hij zou toch zelf moeten weten dat je dit 1000x in de search kan terugvinden + wth een openingspost van 1 zin?
ga je iedereen 10000x zeggen van doe dit of?doe dat?
Een nieuw lid kan dit nog flikken, maar iemand die hier al een hele tijd zit?!
Poster: OneSixtyslecht geslapen?
Als niemand zo reageerd word het nooit duidelijk hoe belachelijk zijn vraag is.
hij had beter ff google gebruikt, had hij zijn antwoord meteen.
had hij meteen geweten dat je ook nog een versterker nodig hebt...
Poster: djdolivieira
Je kan je account niet verwijderen. En ik zal me zeker niet druk maken om zijn hork als Onesixty, JJenz.?
Maar voortaan ff over zelke vragen ff de KVT topic, Grote vragen waar meer over moet?gezegd moet worden. Eerst ff de search. Kan je niks vinden dan een topic openen. ??
Poster: ccc
Je had dat ook gewoon dan even in dit topic kunnen vragen. Gewoon ff hork quoten van dolivieira. Hoef je geen topic te openen.
@themelody, nee hoorgoed geslapen zelfs.
snap gewoon niet dat jullie zo rustig blijven op iets waar forum-leden dagelijks op worden gewezen, search search search search, en dan nog flikt die kerel het (die een pak langer lid is?in tegenstelling tot andere?leden die hier nieuw zijn of voor de eerste keer komen)?om zo'n vraag te stellen. damn.
Het ligt ook aan hoe hij zen vraag stelt en de intelligentie daarvan.
Poster: djdolivieira
Ik zeg ook niet dat je geen gelijk heb. Maar je snap mijn punt toch ook. En niet iedereen is even intelligent. ?
was een grapje...
en ik heb mijn vorige post nog wat aangevuld, miss dat jullie hier iets duidelijker mee zijn.
snap
gewoon niet dat jullie zo rustig blijven op iets waar forum-leden
dagelijks op worden gewezen