CD speler
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gylian    posted on 06-03-2010 15:12
Hallo,

Ik heb net deze kabel gekocht om mijn twee CD spelers aan te sluiten om mijn PC. Maar zodra ik deze aansluit krijg ik geen scherm van dat hij aangesloten is en welke software ik moet gaan installeren. Duszzz, hoe zorg je ervoor dat de twee draaitafels aangesloten worden op je computer, en met een programma alles kan opnemen.

Of moet je dit aan het mengpaneel aansluiten?

Ik heb 2 American Audio Radius 1000

Shitzel 2 topics geopend.
User edit by Gylian on 06-03-2010 @ 15:13:56 (7%)

What do you think about CD speler ??

Vote :   

Roov    posted on 06-03-2010 15:48
Dit moet je via je mengpaneel doen.
Down_Town    posted on 06-03-2010 17:25
Als je USB gebruikt kan je deze spelers als midi controller gebruiken. Daarmee kan je dan DJ software bedienen. Bijvoorbeeld Traktor of Serato Scratch Live. Dat kost je een hoop cente extra. Als je alleen je mix wilt opnemen dan moet je de spelers op je mengpaneel aansluiten en dan via een kabel uit je mengpaneel ( booth of rec out ) je computers geluids ingang in. Dan kan je bijvoorbeeld met het gratis Audacity je mix opnemen.
Gylian    posted on 06-03-2010 17:59
Zoon rec out kabel, hoe werkt dat precies? Aangezien ik een laptop heb met een output van geluid en geen input.
Down_Town    posted on 06-03-2010 21:34
Een laptop heeft toch ook een mic input ( mini jack ). Ik heb nog nooit een laptop gezien zonder mic input. Die mic input kan als line input gebruikt worden maar zet de input niet te hard. Beter is om een externe geluidskaart te gebruiken omdat de geluidskaart van een laptop 99 van de 100 keer een ruis hebben vanwege dat alles dicht op elkaar zit.
Gylian    posted on 07-03-2010 15:19
Poster: Down_Town
Een laptop heeft toch ook een mic input ( mini jack ). Ik heb nog nooit een laptop gezien zonder mic input. Die mic input kan als line input gebruikt worden maar zet de input niet te hard. Beter is om een externe geluidskaart te gebruiken omdat de geluidskaart van een laptop 99 van de 100 keer een ruis hebben vanwege dat alles dicht op elkaar zit.

H?! Bedankt man, het werk en ook nog zonder geruis. Winking my eye

This is an old Topic

No new postings for 5.663 days.
 Post CommentThat would be 188.8 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

315 Users online: 274 Guests (41 Unknown)
Pages generated today : 24.196
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.292.169