2 patrick beuken:Tot nog toe werken ze perfect.
Normaal ben ik echt anti-behringer, maar aangezien deze in het mididomein zitten durfde ik de stap wel te wagen.
Ik bedoel een controller werkt of werkt gewoon helemaal niet.
Ze werden meteen herkent , en sindsdien werken ze perfect, ze laten zich echt heel makkelijk toewijzen en ik heb ook nog geen bugs kunnen ontdekken.
ik ben er tot nu toe zeer tevreden over.
ze werken gewoon via usb/midi(zelfs zonder enige vorm van latency .....en dat via usb.
geloof dus dat behringer wat dit betreft een keer wel geslaagd is
2 tapdancer:ik wil best eens wat plaatsen, al moet ik daar nu wel even voorzichtig mee zijn zeg maar......

ik ben namelijk redelijk bezig met lobby-en en dat gaat goed.
Moet dus even niet mijn werk op i-net zetten.
Maaaaaaarrr ik zal wel eens even kijken

Ik maak minimal house/detroit/techno maar ook een grote liefde van me is het maken van ambient beats.
P.s soms gebruik je alles , soms gebruik je enkel de DX , je bent vrij om te kiezen aangezien toch alles aangesloten staat.
Het is in beginsel eigenlijk niet anders dan allerlei apparaten aansluiten op een 24 ch mixer en dan de schuif openzetten van het apparaat dat jij wil horen /gebruiken.
Het mooie van midi natuurlijk is dat alles in sync loopt , dus het lijkt veel , is ook best veel gear, maar het is zeer goed controleerbaar.
2 Lead hahahahah LOL , daar heb ik nu net weer helemaal geen kaas van gegeten , die fotoprogramma s als fotoshop enzo heb ik nog niooit geopend , die zijn ongeveer net zo groot als cubase ......lOL!