Ik heb een Pioneer Efx 500 te koop staan , die weg mag voor elk aannemlijk bod. Reacties graag per PB.
What do you think about [TK] Pioneer EFX 500 (Rode kleur) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
De efx dateert van juni 2005 en heb ik van een vriend overgenomen. Echter, hij werkt niet helemaal lekker icm met mijn AH Xone :92, dus hij is door mij amper gebruikt. Dat is ook de reden van verkoop.
De efx verkeert nog in perfecte staat, geen krassen oid en werkt ook helemaal goed. Gezien de staat vind ik een prijs van 225 euro niet meer dan redelijk.
Hij is vandaag? verkocht, topic mag gesloten worden!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.645 days. Post CommentThat would be 188.2 months or a whopping 15.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...