Zou iemand weten hoe ik aan een acapella van Memories van David Guetta kan graken??
Ik ben namelijk bezig aan een remix van dit nummer en zou graag de vocal er ook willen insteken.
Alvast bedankt
Benoit
What do you think about Acapella gezocht... ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Nee ik kan hem ook niet vinden, misschien bij Soundcloud dat er iemand is die hem erop heeft gezet. Anders ben ik ook door de ideetjes heen voor vandaag
Wat is dat nou voor onzinnig antwoord nils. Iemand naar dat suffe lmgitfy sturen terwijl google zelf alleen maar rotzooi-resultaten geeft is niet echt behulpzaam.
Poster: RAS Wat is dat nou voor onzinnig antwoord nils. Iemand naar dat suffe lmgitfy sturen terwijl google zelf alleen maar rotzooi-resultaten geeft is niet echt behulpzaam.
Het is hip de laatste tijd, zag wel een aantal downloads te staan. Ik geef eerlijk toe, ook in mijn eerdere posts, dat ik ze niet gecheckt heb. Maar het zijn toch wel een redelijk aantal dat er toch wel 1 bruikbare tussen zou moeten zitten!
Je stuurt zo'n linkje als iemand te lui is om zelf te zoeken en google overduidelijk het gezochte item ergens bovenaan heeft staan. Daar is allebei hier geen sprake van dus een behoorlijk kansloze post van je, des te meer omdat je het niet gecheckt hebt.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.657 days. Post CommentThat would be 188.6 months or a whopping 15.5 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...