Ik zit al een tijdje te prutsen met het aansluiten van mijn cd-draaitafels+mixer op de pc. Wat ik heb: CD draaitafels: Reloop RCD-900s Citronic MPCD-S3
Mixer: Numark DM3050
Ik las op internet dat je met virtual DJ, timecode kon gaan draaien als je de geluidskaart Maya44 USB hebt. Dus deze heb ik gekocht, maar ik heb geen idee hoe ik alles moet aansluiten. Ik heb al meerdere pogingen gedaan, maar het werkt helemaal niet. Ik heb ook de timecode cd's van virtual dj van de site gedownload.
Kan iemand mij a.u.b. stap voor stap uitleggen hoe ik dit allemaal werkend krijg?
vriendelijke groeten, JER
What do you think about Timecode met virtual DJ!! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik neem aan dat je de kabels goed hebt aangsloten? En welke versie VDJ heb je?
Dus lijntje uit de CD spelers op de inputs van de geluidskaart en de outputs naar de mixer.
Wat je dan moet doen in VDj is de settings goed krijgen door bij de geluidsopties Timecode te selecteren.
Daarna kan je Timecode Config doen en alles instellen. Laat gewoon je CD draaien en als het goed is " zie"? je dan signaal in de grafische weergave. Er staat bij hoeveel procent de kwalteit is. Je kan kiezen voor automatisch goedzetten maar dit werkt niet altijd. Gewoon dan een beetje prutsen door de verschillende vakjes aan en uit te vinken.
Ik weet het niet zeker maar gekraakte versies van VDJ doen het niet altijd met tijdcode, dus miss ligt het daaraan?
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.