Hallo allemaal, aangezien het een onwijs goede plaat is nog steeds (tenminste dat is mijn mening) probeerde ik hiervan een leuke remix te maken. Hij is nog wel simpel maar ik ben steeds meer bezig met Cubase en daarom hoop ik dat jullie het wat vinden.
Check in de HM: Yves Larock ft. Jaba - Rise Up (T_G Dutch Style Remix)
edit: basis is inderdaad leuk maar de eerste 2 minuten zijn voor mij nogal langdradig, waarna je een climax verwacht die er niet komt. In het algemeen mag hij nog wat opgevuld worden. Er zit wel een zeker summervibe in waardoor hij mits nog wat werk zeker wel leuk kan worden!
Oke de editfunctie wilt even niet meewerken dus dan maar even een quote Ik vind het goed klinken, ik denk alleen dat er wat meer power in mag! Wat meer bass en 'energy' in mag, ook mag het tempo misschien wel ietsje omhoog Misschien een lekkere house achtige beat, het klinkt een beetje te kaal naar mijn idee.
Edit: hmm track zit gewoon goed in elkaar op gebeid van opbouw. maar vind het enorm kaal en saai je zou er veel meer mee kunnen doen. wat ik merk is dat je de vocal de hele tijd gebruikt je zou ook gewoon een hele vette melody kunnen gebruiken zonder de vocal en dan vervolgens in de break de vocal er in knallen en dat laten brengen naar een qlimaq en vervolgens dan weer die dikke synt los laten met wat white noise en de vocal gewoon weg laten en bijvoorbeeld naar 30 sec daarna weer er in droppen. zo is het maar een beetje saai. succes er mee verder :D
peace
User edit by christiano on 22-03-2010 @ 09:02:28 (100%)
Link is dood heb geen zin om up te graden naar premium mag slotje op
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.