schema muziekgenres
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Mathiz    posted on 03-03-2010 15:25
Ik had voorgesteld aan de leerkacht van muzikale opvoeding om is iets moderner voor te brengen in plaats van altijd die klassieke* , zij weet er niet veel van dus vroeg ze aan mij om dat te doen nu weet ik zelf vrij veel van modernere muziek maar nu zou ik graag z'on groot schema hebben met alle moderne muziek genres en daar de afleidingen van ... Ik weet dat dit al is voorbij gekomen in het house genre zoo van detroit house en acid house en blablabla maar nu zou ik het over een breder spectrum willen hebben

What do you think about schema muziekgenres ??

Vote :   

Ziax    posted on 03-03-2010 15:54
Wat bedoel je precies met een breder spectrum? Een breder spectrum in de elektronische muziek of wil je gewoon in het algemeen de "muziek van nu" wat breder gaan bekijken (zowel elektronisch, pop, rock, ..)
Mathiz    posted on 03-03-2010 15:59
in de electronische wereld dus van waar hardstyle hardcore electro trance minimal house enzo komt of begint
Lucalicious    posted on 03-03-2010 16:04
volgens mij komen de meeste genres oorspronkelijk?uit de house (trance, hardcore, house zelf natuurlijk, dutch house, minimal, groove, electro, etc.)
eigenlijk alle muziek tegen woordig valt onder het genre electronic, muziek die met de computer gemaakt is, dus niet met echt instrumenten.
veel meer weet ik denk ik niet wat jij niet weet, waarschiijnlijk wist je dit zelf ook wel Winking my eye
TheMole    posted on 03-03-2010 16:10
Mathiz    posted on 03-03-2010 16:14
@lucalicious ja grof weet ik dat wel maar ik wil meer gedetailleerde info de hoofdpeilers ken ik wel ....

@tehmole : thanks zoiets zocht ik alleen onhandig dat die niet zo makkelijk te kopieren zijn .... dan maar printscreen
?? ?We also recommend Digitally Imported - the best sounds of?Electronic Music
User edit by Mathiz on 03-03-2010 @ 16:18:32 (19%)
Lucalicious    posted on 03-03-2010 16:18
ik zag m wel, opzich wel goed.
Mathiz    posted on 03-03-2010 16:30
oke en dan zou ik nog een ding moeten weten klopt het als ik zeg dat alles is afgeleid van house. ZO staat het allesinds op de site?
Rusafli    posted on 03-03-2010 17:03
Volgens mij kun je hier van alles vinden !

en dan klikken tot je erbij neervalt !
User edit by Rusafli on 03-03-2010 @ 17:03:58 (38%)
Lead    posted on 03-03-2010 18:10
Poster: TheMole
zoiets ??http://techno.org/electronic-music-guide/

Dit is denk is je beste bron van info. Site bestaat al mega lang en heeft veel vergeten genres erop staan.

Aan het einde van de rit begon het allemaal met Pop/akoustische muziek, toen kwamen er wat digitale/electronische plaatjes en de House was geboren... de verschillende stromingen kwamen pas later op gang, de eerste splitsing was toen de electronische muziek werd verdeeld in Gabber en Mellow.... daarna kwamen alle andere opsplitsingen....
Let the BASS be louder
Ziax    posted on 03-03-2010 18:30
Ik heb hier nog een funky afbeelding staan die je kan gebruiken op de achtergrond om je verhaal te vertellen.

////www.djresource.eu/images/dump/others/overzicht-20100303-183047.jpg

hopelijk ben je er wat mee Happy, laughing
User edit by Ziax on 03-03-2010 @ 18:32:06 (100%)
Mathiz    posted on 03-03-2010 19:28
thx dat was dus exact wat ik nodig had :p
ArCee    posted on 11-03-2010 09:09
Poster: Lead

Dit is denk is je beste bron van info. Site bestaat al mega lang en heeft veel vergeten genres erop staan.

Aan het einde van de rit begon het allemaal met Pop/akoustische muziek, toen kwamen er wat digitale/electronische plaatjes en de House was geboren... de verschillende stromingen kwamen pas later op gang, de eerste splitsing was toen de electronische muziek werd verdeeld in Gabber en Mellow.... daarna kwamen alle andere opsplitsingen....

Wel erg jammer dat de commentaren soms zeer denigrerend zijn? Ik vraag me af wie deze op zijn naam heeft staan en wie hij denkt te zijn om zoiets te mogen brullen?

This is an old Topic

No new postings for 5.661 days.
 Post CommentThat would be 188.7 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

530 Users online: 346 Guests (184 Unknown)
Pages generated today : 149.665
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.668.580