[T] Snoey remixt Kesha (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Snoey    posted on 02-03-2010 15:47
Nadat het een lange tijd stil is geweest (laatste track die ik geupload heb, was in december), heb ik gister avond eindelijk ??n van de vele projectjes afgerond, waar ik ooit aan begonnen was.?

Dit keer is het een remix van Tik Tok, die we allemaal wel kennen van de lekkere Kesha Winking my eye?

Het is een opzwepende mix met de oude vertrouwde Saws en de vieze Dutch sound, waarbij toch het origineel van de track ook goed naar voren komt.?

Ik heb gekozen om deze track te remixen, omdat het origineel naar mijn idee veel te zwak was om te draaien in de clubs, terwijl het wel een dikke hit was.?

De preview is te luisteren op mijn hyves pagina, en hij is te downloaden in de Hidden Message!

Wanneer er veel leuke en nuttige reacties zijn, wil ik elke 2e of 3e week van de maand exclusief een remix uploaden op het DJR forum. Dus de mensen met alleen 'check': Jullie snijden alleen jezelf in de vingers!!

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 02-03-2010 @ 16:04:57 (1%)

What do you think about [T] Snoey remixt Kesha ??

Vote :   

qntr0l    posted on 02-03-2010 15:48
Check!
hoppie    posted on 02-03-2010 15:48
check
Question everything
Bartjens    posted on 02-03-2010 15:50
Eerst die check maar dan
www.djbrowbeat.com
LouisCasper    posted on 02-03-2010 15:56
check
http://www.louiscasper.com
Detroyt    posted on 02-03-2010 15:58
es kijken
Jorrit    posted on 02-03-2010 15:59
Je blijft koppig geen tags gebruiken he??Cool
donkey    posted on 02-03-2010 16:03
tjek

edit: op 3:00 zit een foutje denk ik ?
verder vind ik heb te soft om in een club te draaien
en ik mis een echte qlimax
Maniax
User edit by donkey on 02-03-2010 @ 16:09:29 (100%)
Sandr    posted on 02-03-2010 16:16
checken uiteraard
Play that funky music white boy....
Cyspoz    posted on 02-03-2010 16:21
Downloading...

Feedbacking...

Ik mis een beetje sturctuur, het komt nu over als een track die nog niet af is en waar allerlei experimentele elementen in zitten. Overigens zijn de elementen die er in zitten wel goed en zeker te gebruiken voor een goede remix.
Maar het ontbreken van een logische structuur zorgt ervoor dat je opbouw en climax ontbreken of niet zo overkomen zoals je mogelijk hebt bedoelt. Wat donkey ook al aangaf.
Ook zou er nog iets meer aan mastering gedaan moeten worden, volume wisselt nogal eens een keer.

Maar er zitten zeker goede elementen in, alleen mag het nog iets meer Kesha tinten krijgen.
User edit by Cyspoz on 02-03-2010 @ 16:29:58 (100%)
K0ENE    posted on 02-03-2010 16:22
checkCool
Sandr    posted on 02-03-2010 16:28
Edit werkt nog niet bij mij, excuses voor dubbelpost!

Kom ik met mijn feedback terwijl, zoals je weet, ik technisch niks kan toevoegenWinking my eye

Maar op het moment dat het losgaat komt hij lekker los met die "dutch house sound". Dit zal het ook zeker goed doen, alleen mis ik een hoogtepunt met vocalen.

Eigenlijk is het hele stuk met vocalen een soort break die opbouwt naar je hoogtepunt. Ik persoonlijk zou de vocalen ook al in een knallend stuk willen voelen...

Dus soort van zo:

Opbouw - Hoogtepunt met vocalen - minibreak - hoogtepunt met "dutch house sound"

Maar dat is mijn persoonlijke meningWinking my eye

Verder weer een goed werk afgeleverd!
Play that funky music white boy....
Saskia    posted on 02-03-2010 16:29
check
-FLoriZ-    posted on 02-03-2010 16:29
Check
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Snoey    posted on 02-03-2010 16:31
Poster: donkey
tjek

edit: op 3:00 zit een foutje denk ik ?
verder vind ik heb te soft om in een club te draaien
en ik mis een echte qlimax

Dat plopje? Dan weet ik dat het de DJR versie, als die ergens gedraaid wordt Winking my eye

Laidback    posted on 02-03-2010 16:32
ff luustren!
Snoey    posted on 02-03-2010 16:33
Poster: Sandr
Maar
op het moment dat het losgaat komt hij lekker los met die "dutch house
sound". Dit zal het ook zeker goed doen, alleen mis ik een hoogtepunt
met vocalen.

Eigenlijk is het hele stuk met vocalen een soort
break die opbouwt naar je hoogtepunt. Ik persoonlijk zou de vocalen ook
al in een knallend stuk willen voelen...

Dus soort van zo:

Opbouw - Hoogtepunt met vocalen - minibreak - hoogtepunt met "dutch house sound"

Ik zal een kijken of ik later nog wat wil aanpassen met een vox climax.
qntr0l    posted on 02-03-2010 16:37
Poster: Cyspoz
Downloading...

Feedbacking...

Ik mis een beetje sturctuur, het komt nu over als een track die nog niet af is en waar allerlei experimentele elementen in zitten. Overigens zijn de elementen die er in zitten wel goed en zeker te gebruiken voor een goede remix.
Maar het ontbreken van een logische structuur zorgt ervoor dat je opbouw en climax ontbreken of niet zo overkomen zoals je mogelijk hebt bedoelt. Wat donkey ook al aangaf.
Ook zou er nog iets meer aan mastering gedaan moeten worden, volume wisselt nogal eens een keer.

Maar er zitten zeker goede elementen in, alleen mag het nog iets meer Kesha tinten krijgen.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Hier sluit ik me volledig bij aan.?
HouseContainer    posted on 02-03-2010 16:41
.
HouseContainer    posted on 02-03-2010 16:46
kan mijn post niet meer editen, dus dan maar zo:

Kan het kloppen dat ik twee verschillende Kesha Acapella's hoor? Ik meen namelijk dezelfde cover acapella te horen die ik in mijn Kesha Mashups heb gebruikt. Daarnaast hoor ik volgens mij de DIY acapella die een tijdje geleden door iemand is gemaakt maar nogal wat muziek restante bevatte.
Jnazzz    posted on 02-03-2010 16:50
check
Snoey    posted on 02-03-2010 17:05
Poster: HouseContainer
kan mijn post niet meer editen, dus dan maar zo:

Kan het kloppen dat ik twee verschillende Kesha Acapella's hoor? Ik meen namelijk dezelfde cover acapella te horen die ik in mijn Kesha Mashups heb gebruikt. Daarnaast hoor ik volgens mij de DIY acapella die een tijdje geleden door iemand is gemaakt maar nogal wat muziek restante bevatte.

Accapella's heb ik gekocht bij een karaoke site, net zoals de originele synth.
t-age    posted on 02-03-2010 17:09
Shag!:P
djmathijs    posted on 02-03-2010 17:11
check
HouseContainer    posted on 02-03-2010 17:12
Poster: Snoey
Accapella's heb ik gekocht bij een karaoke site, net zoals de originele synth.

Had ik het goed gehoord, is dan dezelfde als ik heb gebruikt. Not the real deal, maar je kunt er mee weg komen Happy, laughing En we zullen het moeten doen met de middelen die we hebben.
Gerdo    posted on 02-03-2010 17:42
check

231 Users online: 76 Guests (155 Unknown)
Pages generated today : 29.664
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.436.298