Poster: Laidback
Teveel werk.
en het is niet gratis.
Buma rechten voor Webradio's met meer als 5 Luisteraars.
Poster: GylianPoster: Laidback
Teveel werk.
en het is niet gratis.
Buma rechten voor Webradio's met meer als 5 Luisteraars.
Ja dan van Bume en al dat ander geld kopperij weet ik wel. Maar als het nu maar eenmalig een show'tje is van 1 ? 2 uur. En daarbij kunnen we ook nog rechtvrije muziek afspelen, vaak vele leukere muziek. Dit heb ik ook vaak zat gedaan, ken redelijk wat sites waar je rechtvrije muziek kunt downloaden.Rechten vrije muziek?volgens mij blijft dan niks over van het idee dat members hun eigen sound laten horen, aangezien veel van die muziek, zo niet alles, rechten heeft....
Poster: Lucalicious
nou ja, als iedereen vrijwillig draait, en je vindt een paar goede sponsoren, wat best moet lukken aangezien djr?toch wel een grote naam heeft. moet best lukken volgens mij!
Poster: Bouncy
1 Ding, wat je ook gaat doen, verbind hier NIET de naam DJResource aan, ik weet nu al dat Lead en W.I.M daar neit zo blij mee zullen zijn!
Poster: Bouncy
1 Ding, wat je ook gaat doen, verbind hier NIET de naam DJResource aan, ik weet nu al dat Lead en W.I.M daar neit zo blij mee zullen zijn!
Poster: Gylian
... Liever een andere member aangezien ik net nieuw ben op DJ resource.
Poster: Lead
Dan denk ik dat het sowieso al lastig gaat worden. Bandbreedte/server is niet het probleem, het bijhouden en georganiseer des te meer. We hebben eens radio gehad... maar er waren ook niet zoveel luisteraars dat we het de moeite vonden dit aan de gang te houden. Het alternatief is een producties section met een playlist die je zelf kunt samenstellen uit de geuploaden producties.
Dit lijstje blijft opgeslagen dus zo hou je je favoriete tracks bij de hand
Een idee lijkt altijd leuk, maar je hebt ook nog mensen nodig die alles aan de gang houden. En ik vrees dat dit soort dingen daar op stuk lopen. De eerste 10 mixen zijn er zo natuurlijk, maar een dag heeft 24 uur en een week 168... die moet je wel opvullen want iedereen heeft zo zijn eigen tijden dat hij online is...