[TK] Sefour X30 (en eventueel X25) DJ Bracket
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bart_    posted on 01-03-2010 22:31
Heb hier twee brackets liggen waarvan ik dacht dat het twee dezelfde waren, maar thuisgekomen bleek het over twee verschillende te gaan, lekker dom van mij...
Nu zit ik ook met het idee om oftewel m'n TT's weg te doen, of een groter meubel te kopen of van die spacetek/citronic/pioneer stands te kopen...
DUS, gaan de Sefour's er weer uit.
- De X25 (in het zilver) heb ik momenteel in gebruik, gemonteerd met een lijmtang aan mijn meubel. (staat momenteel CD map of laptop op als ik tijdcode draai)
Die moet niet weg, mag wel.
- De X30 (in het zwart) moet wel weg, is een beugel voor het meubel 'X30' van Sefour, voor in het midden, een laptop of CDJ op te zetten. Er passen twee CDJ-500's op, dus denk dat 2x CDJ200, 100, 400 ook wel moet lukken.
Bij elk zitten twee van die breedte maten, dus een kleine en een grote (op de kleine past perfect mijn laptop).
Mocht je vragen hebben, stel maar, foto's zijn te vinden op het internet, want de zwarte zit zelfs nog in de doos.
De zilvere is in goede staat. (van de zilvere paar foto's op marktplaats als je zoekt op 'sefour')
Prijs: bieden en we zullen zien. Moet echt niet voor de hoofdprijs weg, liggen enkel gruwlijk in de weg hier (die ene dan)
Groeten

What do you think about [TK] Sefour X30 (en eventueel X25) DJ Bracket ??

Vote :   

This is an old Topic

No new postings for 5.685 days.
 Post CommentThat would be 189.5 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

186 Users online: 47 Guests (139 Unknown)
Pages generated today : 40.556
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.447.190