Hey allemaal,
Ik zit nu een beetje in een soort fase waar ik mn slaapkamer niet uitkom als dj.
Dit is aan de ene kant omdat ik mezelf nog niet goed genoeg vind, ik heb al een paar keer buitenshuis gedraaid (schoolfeesten) en dat ging best goed

maar ik wil beter worden dus moet meer oefenen!
Aan de andere kant omdat mijn muziek-style, een niet veel gehoorde stijl is. Ik hou namelijk van UK Hardcore (bonkers, masif hardcore, scott brown, hixxy, s3rl, aussie hardcore, orbit 1 etc) en dat is niet echt heel erg bekend en wordt volgens mij ook niet veel gedraaid in Nederland.?
Nu wordt ik bijvoorbeeld af en toe gevraagd voor een allround feestje, soms doe ik dit, gewoon omdat de sfeer goed is. Ik hou verder niet zo van die muziek, en ook niet om zulke nummers te mixen.
Nu ga ik dus helemaal los op mn slaapkamertje, en daar is verder nix mis mee! Alleen, hoe gaat dit in de toekomst, vraag ik me dan af. Zijn er meerdere DJ's hier die dit herkennen? Dat ze een muziekgenre mixen, die niet zo heel bekend is zodat je eigenlijk vrijwel nooit op een feestje die stijl kan draaien?
Voor de rest vermaak ik me prima op mijn slaapkamer hoor, ik geniet elke keer weer als ik aan het mixen ben!

Laat maar horen over jullie ervaringen.
DJMixing