Voorstellen Gylian
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gylian    posted on 01-03-2010 22:20
Hallo!

Ik ben Gylian, een jongen van 14 die nog net pas ge?nteresseerd is in het maken en mixen van muziek. Nu heb ik hier twee CD-spelers staan. Namelijk twee American Audio Radius 1000 (Afbeelding). Deze zijn nog van mijn vader die
ze nooit meer gebruik (Hij gebruikt namelijk nog steeds LP's), misschien dat sommige hem zullen herkennen aan zijn DJ naam namelijk DJ-lAmOt. Hij draait voornamelijk acid en techno waar de jeugd van tegenwoordig bijna niks meer leuks aan vind.

Maargoed, weer terug naar waarom ik hier heen ben gegaan. Ik zou dus heel graag willen leren mixen, ik heb alleen geen flauw idee hoe dit werkt dus hierover zal ik wat meer willen leren. Ook zou ik graag tips willen met welke muziek het beste kan beginnen, en misschien hebben jullie nog goede tips/website/tutorials of andere dingen.

Groeten,
Gylian.

What do you think about Voorstellen Gylian ??

Vote :   

Mixt-Ape    posted on 01-03-2010 22:20
Welkom!
Tekhead    posted on 01-03-2010 22:23
welkom op djr. Ken je vaders naam niet, maar dat hij draait met vinyl zegt al iets meer (Toffe Papadj heb jij).

Maar kan je het niet leren van je vader ? Of bedoel je leren dj'ingen met cd's ? Als je met vinyl onder de knie hebt is het draaien met cd's niet moeilijk meer .
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
qwasta    posted on 01-03-2010 22:24
hi welkom, je moet is op youtube kijken en dan onder de trefwoorden "ellaskins" zoeken, die heeft 1000 filmpjes over hoe je moet mixen etc. etc. etc.
Gylian    posted on 01-03-2010 22:31
Poster: Tekhead
welkom op djr. Ken je vaders naam niet, maar dat hij draait met vinyl zegt al iets meer (Toffe Papadj heb jij).

Maar kan je het niet leren van je vader ? Of bedoel je leren dj'ingen met cd's ? Als je met vinyl onder de knie hebt is het draaien met cd's niet moeilijk meer .

Mijn vader doet het alleen met twee platsenspelers, hij doet het nauwelijks met de CD-speler, en ik zou het graag juist wel met de CD-speler willen leren. Voor de ge?nteresseerd http://www.youtube.com/results?search_query=dj+lamot&search_type=&aq=f
CopainsDeluxe    posted on 01-03-2010 22:31
Hoi, zeker dit forum eens afspeuren!
En youtube is een grote must !

Hier is nog een hele goede website !
www.djtutor.com
Deserteagle    posted on 01-03-2010 22:33
Welkom hier Gylian Winking my eye ik ben ook een beginnend Dj..en wil het ook dolgraag leren hehe :p
Tekhead    posted on 01-03-2010 22:41
Poster: Gylian

Mijn vader doet het alleen met twee platsenspelers, hij doet het nauwelijks met de CD-speler, en ik zou het graag juist wel met de CD-speler willen leren. Voor de ge?nteresseerd http://www.youtube.com/results?search_query=dj+lamot&search_type=&aq=f

Begrijp ik, maar de basis is hetzelfde hoor, BPM, Cue, beats, break, scratch, etc.. wat je op de hedendaagse CD spelers vindt is allemaal origineel van de vinyljocks, dus hij kan je de basis toch bijbrengen, die eens je ze onder de knie hebt, probleemloos snel gaat kunnen gebruiken op CD spelers. Je weet niet wat een groot voordeel je hebt Tegenover zeer vele, zoniet de meeste newbies hier, een Papa die DJ is, een grote Luxe, maak er dankbaar gebruik van, je zal er zeker geen spijt van hebben en ook je papa veel plezier mee doen .
Winston    posted on 01-03-2010 22:43
Welkom Gylian, check de rookie secie van het DJResource forum.
Tic Toc
Tekhead    posted on 01-03-2010 23:45
op die radiussen kan je toch ook leuk mee aan de slag.
Dolivieira    posted on 02-03-2010 08:19
Welkom Op DJR
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
nils7    posted on 02-03-2010 11:36

Als hij kan draaien op platenspeler kan hij ook wel draaien op een cdspeler!
Laat hem er even een half uur mee pielen en het lukt 'm wel!
Dan kan hij jou uitstekend uitleggen hoe het werkt!
lexiboy    posted on 02-03-2010 13:52
Welkom !
BennoRevelli    posted on 02-03-2010 15:15
Welcome to the club :p
|| CDJ-2000 - DJM-2000 - CDJ-2000 - HDJ-2000 ||
djvir20    posted on 02-03-2010 17:09
w?lkom !
Estacy    posted on 02-03-2010 18:39
(Hij gebruikt namelijk nog steeds LP's), Hij draait voornamelijk acid en techno?

Stoere pa!?

Welcome @ DJR!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ElVrieso    posted on 02-03-2010 18:43
Ik verwachtte je al! Happy, laughing

Maar Gylian, dat zijn geen pioneers hea! :P
Jij gaf me een plaatje van de CDJ-1000.

Maarja, welkom hier. Winking my eye
Bruno de Vries - @djelvrieso
XMatiC    posted on 02-03-2010 18:48
Welkom hier op DJR !
De ADJ Radiussen zijn perfecr om te starten !?
www.youtube.com/LennertDJ

This is an old Topic

No new postings for 5.684 days.
 Post CommentThat would be 189.5 months
or a whopping 15.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

327 Users online: 177 Guests (150 Unknown)
Pages generated today : 36.718
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.443.352