Het beste om mee te beginnen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

sl1zer    posted on 28-02-2010 16:57
Ik ga ook beginnen met draaien en ik zou graag willen weten wat het beste is om mee te beginnen en welke programma's ik het beste kan gebruiken om me eigen tracks enzo te maken.
Ik ben hardstyle fan dus ik zou dat ook graag willen draaien.

What do you think about Het beste om mee te beginnen ??

Vote :   

Ziax    posted on 28-02-2010 17:00
Ola ola,

Kalmpjes aan :p.

Het eerste wat je moet weten is: Wil je draaien (dj), of liedjes zelf maken (producen)?
Dit zijn 2 totaal verschillende dingen waar je voor beiden ander gerief voor nodig hebt.
Lucalicious    posted on 28-02-2010 17:16
wat ziax zegt klopt, dj'en en produceren is wat heel anders.
voor een goed beginnenrs setje verwijs ik je door naar een van de vele topics hier over.
voor produceren kan ik je fl studio aanraden
dJORD    posted on 28-02-2010 17:17
ten eerste welkom op ons mooie forum en leuk dat je deze geweldige hobbie wil gaan beoeffenen.
op dit forum staat al heel veel geschreven wat jou zou kunnen helpen bij je vragen gebruik daarom de search.

verder vind ik als beginners setje qua cd-speler+mixer de axis 4 met een leuk mixertje heel goed!!

maar je kunt ook voor digitaal gaan (mits je een degelijke pc hebt) met bijv. een m-audio torq exponent.

als headphone is de stanton dj pro 2000 perfect!!
dJORD    posted on 28-02-2010 17:20
kan mijn vorig post niet meer edditen dus doe ik het zo.

met producen kan ik je helaas niet verder helpen want hier moet ik ook nog mee beginnen
qwasta    posted on 28-02-2010 19:25
en... wat is je budget?
XMatiC    posted on 28-02-2010 19:31
Wat is je buget ?
Een produce programma?begint? rond de 400euro.

Van Dj Booth zou je kunnen starten met een DJ Console of een goedkoop mengpaneel +
Simpele cd-spelers.
Of goed begonnen is half gewonen ;
Spaar je door voor een betere zoals : reloop , pioneer , denon ,
Veel succes !
www.youtube.com/LennertDJ
sl1zer    posted on 01-03-2010 15:47
Ik ga het liefst zelf liedjes maken enzo ik heb een vrij degelijke pc welk programma is het beste want ik heb geen zin met een makelijk programma te beginnen en later een moeilijke te pakken die beter aangezien ik liever dan meteen de beste leer kennen.
Vassilli    posted on 01-03-2010 16:00
Ooit van zinnen met punten gehoord?? :S

Goede programma's zijn: Logic, Reason, Pro Tools.????????? ? ? ?? (Fruity Loops)
Yvaroz    posted on 01-03-2010 16:06
als ik jou was,
dan zou ik gewoon een demo downloaden van een paar programma's en dan zie je vanzelf welke je t best/fijnst vind.
als je dan nog wat filmpjes opzoekt over dat programma, dan komt het wel goed.
Nothing is Impossible

This is an old Topic

No new postings for 5.671 days.
 Post CommentThat would be 189 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

495 Users online: 342 Guests (153 Unknown)
Pages generated today : 149.868
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.668.783