Pioneer DJM-900?(speculatie algemeen pioneer) (8/12)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

RemcoDelst    posted on 28-02-2010 11:50
Ik heb hier en daar al gehoord dat er een djm 900 komt dus de opvolger van de pioneer djm 800 weten jullie wat meer hierover?

owjah en ik heb ook al gehoord dat de pioneer cdj 800 en de cdj 1000 mk3 niet meer worden geproduceert door pioneer maar het blijft natuurlijk een roddel.

bron: pioneer deeler.

speculatie algemeen over pioneer

[MOD EDIT: Pioneer's new mixer is : Pioneer DJM-2000]
User edit by RemcoDelst on 01-03-2010 @ 21:58:35 (100%)
Mod edit by Lead on 10-03-2010 14:19 (17%)

What do you think about Pioneer DJM-900?(speculatie algemeen pioneer) ??

Vote :   

dondanielo    posted on 02-03-2010 16:16
het is weer grappig om te zien hoe de pioneer-liefhebbers en de denon-etc-liefhebbers goed met elkaar overwegkomen als het om de producten gaat Cool

natuurlijk kan je die?dingen haast niet vergelijken, dat is alsof je appels en bananen met elkaar vergelijkt.

de ene kant heeft liever pioneer de andere liever andere dingen, so what, is net als met politiek Smile
je kan een sp'er ook niet echt met vvd ideen overtuigen..

in iedergeval, on topic:

ik denk wel dat er snel een nieuwe pioneer mixert op de markt gaat komen. tenslotte is het belangrijk voor een bedrijf zoals pioneer om konstant nieuwe produkten te lanceren om hoen marktaandeel bij te houden. de DJM800 is nou ook niet echt meer de nieuwste mixer en is technologisch gezien ook niet meer echt op de allernieuwste stand, bedrijfen zoals numark produceren al jaaren mixers met usb, en ooit zal pioneer ook op die trijn moeten stappen.

en ja, EFX's.. of we daar zo snel een nieuwe van zien is ook nog de vraag.. die dingen zijn in mijn ogen al lang achterhaald omdat je tegenwoordig met moderne mixers al genoeg effekten aan board hebt. groote clubs zullen zeker nog wel in een externe effektor investeeren, maar ik denk dat het voor de thuisgebruiker tegenwoordig niet echt meer nodig is.

is wel jammer dat ze stoppen met de CDJ 1000, maar moet ook wel, zoals al eerder gepost, om de CDJ 2000 ?berhaupt te kunnen verkopen..

we gaan het zien Cool
Estacy    posted on 02-03-2010 16:29
Poster: Mixt-Ape
Wow, wat een SHIT Photoshop is me dat!

hey, 5 minuutjes in paint, wat verwacht je dan :p
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
RemcoDelst    posted on 02-03-2010 16:50
Poster: dondanielo
het is weer grappig om te zien hoe de pioneer-liefhebbers en de denon-etc-liefhebbers goed met elkaar overwegkomen als het om de producten gaat Cool

natuurlijk kan je die?dingen haast niet vergelijken, dat is alsof je appels en bananen met elkaar vergelijkt.

de ene kant heeft liever pioneer de andere liever andere dingen, so what, is net als met politiek Smile
je kan een sp'er ook niet echt met vvd ideen overtuigen..

in iedergeval, on topic:

ik denk wel dat er snel een nieuwe pioneer mixert op de markt gaat komen. tenslotte is het belangrijk voor een bedrijf zoals pioneer om konstant nieuwe produkten te lanceren om hoen marktaandeel bij te houden. de DJM800 is nou ook niet echt meer de nieuwste mixer en is technologisch gezien ook niet meer echt op de allernieuwste stand, bedrijfen zoals numark produceren al jaaren mixers met usb, en ooit zal pioneer ook op die trijn moeten stappen.

en ja, EFX's.. of we daar zo snel een nieuwe van zien is ook nog de vraag.. die dingen zijn in mijn ogen al lang achterhaald omdat je tegenwoordig met moderne mixers al genoeg effekten aan board hebt. groote clubs zullen zeker nog wel in een externe effektor investeeren, maar ik denk dat het voor de thuisgebruiker tegenwoordig niet echt meer nodig is.

is wel jammer dat ze stoppen met de CDJ 1000, maar moet ook wel, zoals al eerder gepost, om de CDJ 2000 ?berhaupt te kunnen verkopen..

we gaan het zien Cool

ik denk dat iedereen stiekem pioneer het beste vind alleen kunnen heel veel mensen het niet betalen logish ook hoor het is ook allemaal dure rotzooi
Cyspoz    posted on 02-03-2010 17:01
Poster: Laidback
zolang ze de LEDjes van de SVM-1000 er maar in rammen! :P

Helemaal mee eens, rood wit blauw is gewoon te mooi Happy, laughing Zeker voor de Nederlanders!
Dolivieira    posted on 02-03-2010 17:03
Poster: BigSign
Stopt Pioneer ook met produceren van de CDJ1000 MK3's? Cool

Wees snel als je nieuwe wil hebben. Voorlopig is er nog hier en daar een voorraad. Maar op is op
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Mixt-Ape    posted on 02-03-2010 18:21
Poster: RemcoDelst

ik denk dat iedereen stiekem pioneer het beste vind alleen kunnen heel veel mensen het niet betalen logish ook hoor het is ook allemaal dure rotzooi

Ahja, klinkt logisch. Daarom zijn er mensen die een DN-X1700 of een Evo5 hebben staan. Geweldige redenering!
Yorick    posted on 02-03-2010 18:23

Daarom is een Dateq GPM 8,3 duurder dan een DJM 800
Gast,, slap lullen is ook een vak zo te lezenWinking my eye!
main    posted on 02-03-2010 18:29

geloof je jezelf? of denk je serieus dat iedere dj een pio geiler is... erg dit..
dJORD    posted on 02-03-2010 18:38

ik?zeker niet, je hebt een 1 voor je redenering!!
RemcoDelst    posted on 02-03-2010 19:05
Poster: main

geloof je jezelf? of denk je serieus dat iedere dj een pio geiler is... erg dit..

haha dit was zo te verwachte droom jij niet van 2x pioneer cdj 2000 en een djm 800?
Mixt-Ape    posted on 02-03-2010 19:09
Ik alleszins niet...jij?
DJADMIN    posted on 02-03-2010 19:19

haha dit was zo te verwachte droom jij niet van 2x pioneer cdj 2000 en een djm 800?

Word eens wakker man,
ferrari is mooi, maar er zijn ook nog aston martins, bentlys etc etc.
Pioneer is leuk, maar er zijn ook nog een hoopppp andere leuke merken (a&h, ecler, dateq etc)
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
RemcoDelst    posted on 02-03-2010 19:21
Poster: DJADMIN

Word eens wakker man,

Pioneer is leuk, maar er zijn ook nog een hoopppp andere leuke merken (a&h, ecler, dateq etc)

ja tuurlijk maar uiteindelijk droomt iedereen van pioneer.
Mixt-Ape    posted on 02-03-2010 19:27
GAST NEE

Wow, beetje traag van begrip?
User edit by Mixt-Ape on 02-03-2010 @ 19:27:25 (100%)
RemcoDelst    posted on 02-03-2010 19:33
valt wel mee hoor maar goed is mijn mening Cool
Adrien1989    posted on 02-03-2010 19:45
Jou mening heeft niets te maken met waar andere mensen over dromen. Waar iemand over droomt is een feit nl?Cool. Als ik over Pioneer droomde had ik ook niet 3 cdj1000's en een efx1000 de deur uit gedaan om ver te gaan op digitaal.
main    posted on 02-03-2010 20:03

NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE.

4x denon dn-s3700 + xone 4D + efx 1000 (mogelijkheid)
Jorrit    posted on 02-03-2010 20:10
Dus, iemand nog wat te melden over een DJM-900?
Mixt-Ape    posted on 02-03-2010 20:12
Lijkt me sterk aangezien er totaal geen sprake over is.
Seca    posted on 02-03-2010 20:40
Poster: DJADMIN

Word eens wakker man,

ja tuurlijk maar uiteindelijk droomt iedereen van pioneer.

Cool

dondanielo    posted on 02-03-2010 21:19

rustig aan daar, je laat m'n "mannelijek hormonen"?te keer gaan Cool
Tekhead    posted on 02-03-2010 21:31
Zit er iemand eigenlijk te wachten op een DJM-900 ? Ik alvast niet, en wat zal de prijs dan weer zijn ?

Ik denk maar ff voor Pioneer, en ik zou het anders aanpakken, nl geen DJM-900, maar de djm-800 een beetje restylen, updaten, en een usb functie erbij, en dan uitbrengen bvb als DJM-800NG of zoiets, heeft meer voordelen en sneller R.O.S.behalen, minder R&D budget nodig, minder nieuwe type spare parts nodig, korte personeel en mekaniekers opleidingen, geen extra opslagruimte voor spare parts eerdere type's, minder promo kosten, etc... En het leuke is dan uiteraard, dat Pioneer z'n prijs +/- gelijk kan houden, zelfs verlagen, waardoor clubs, drive-inn's, en verhuurbedrijven sneller zullen veranderen en twijfelaars / liefhebbers iets sneller over de streep te trekken zijn. Zo kan men voort borduren op het succes van de DJM-800 met een bijna nieuwe mixer, had men met de CDJ-1000 ook beter gedaan, ipv een volledig nieuwe speler uit te brengen, die vele willen, maar te duur vinden, waardoor verkoopscijfers zullen tegenvallen en Pio automatisch zijn prijs drastisch zal moeten verlagen, en nog erger, zijn bijna hele gamma in prijs zal moeten verlagen om de andere type's ook nog te kunnen verkopen.

Dit is mijn mening, maar wie houd er nu rekening met de mening van een onnozele Belg ? Cool
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Mixt-Ape    posted on 02-03-2010 21:49
Ik alleszins niet...

Ik denk wel niet dat Pioneer zoiets zou doen... een soort van mk2-versie van een mixer uitbrengen zou dom zijn, ze hebben gewoon een nieuwe flagship mixer nodig.
main    posted on 02-03-2010 21:55
Poster: dondanielo

rustig aan daar, je laat m'n "mannelijek hormonen"?te keer gaan Cool

haha, en terecht LOL
hoppie    posted on 02-03-2010 21:57

en een mackbook pro met tracktor o.i.d eropCool
Question everything

81 Users online: 50 Guests (31 Unknown)
Pages generated today : 11.524
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.235.941