Poster: Mixt-Ape
Wow, wat een SHIT Photoshop is me dat!
Poster: dondanielo
het is weer grappig om te zien hoe de pioneer-liefhebbers en de denon-etc-liefhebbers goed met elkaar overwegkomen als het om de producten gaat
natuurlijk kan je die?dingen haast niet vergelijken, dat is alsof je appels en bananen met elkaar vergelijkt.
de ene kant heeft liever pioneer de andere liever andere dingen, so what, is net als met politiek
je kan een sp'er ook niet echt met vvd ideen overtuigen..
in iedergeval, on topic:
ik denk wel dat er snel een nieuwe pioneer mixert op de markt gaat komen. tenslotte is het belangrijk voor een bedrijf zoals pioneer om konstant nieuwe produkten te lanceren om hoen marktaandeel bij te houden. de DJM800 is nou ook niet echt meer de nieuwste mixer en is technologisch gezien ook niet meer echt op de allernieuwste stand, bedrijfen zoals numark produceren al jaaren mixers met usb, en ooit zal pioneer ook op die trijn moeten stappen.
en ja, EFX's.. of we daar zo snel een nieuwe van zien is ook nog de vraag.. die dingen zijn in mijn ogen al lang achterhaald omdat je tegenwoordig met moderne mixers al genoeg effekten aan board hebt. groote clubs zullen zeker nog wel in een externe effektor investeeren, maar ik denk dat het voor de thuisgebruiker tegenwoordig niet echt meer nodig is.
is wel jammer dat ze stoppen met de CDJ 1000, maar moet ook wel, zoals al eerder gepost, om de CDJ 2000 ?berhaupt te kunnen verkopen..
we gaan het zien
Poster: Laidback
zolang ze de LEDjes van de SVM-1000 er maar in rammen! :P
Poster: BigSign
Stopt Pioneer ook met produceren van de CDJ1000 MK3's?
Poster: RemcoDelst
ik denk dat iedereen stiekem pioneer het beste vind alleen kunnen heel veel mensen het niet betalen logish ook hoor het is ook allemaal dure rotzooi
ik denk dat iedereen stiekem pioneer het beste vind alleen kunnen heel veel mensen het niet betalen logish ook hoor het is ook allemaal dure rotzooi
Poster: main
geloof je jezelf? of denk je serieus dat iedere dj een pio geiler is... erg dit..
haha dit was zo te verwachte droom jij niet van 2x pioneer cdj 2000 en een djm 800?
Poster: DJADMIN
Word eens wakker man,
ferrari is mooi, maar er zijn ook nog aston martins, bentlys etc etc.
Pioneer is leuk, maar er zijn ook nog een hoopppp andere leuke merken (a&h, ecler, dateq etc)
haha dit was zo te verwachte droom jij niet van 2x pioneer cdj 2000 en een djm 800?
Poster: RemcoDelstPoster: DJADMIN
Word eens wakker man,
ferrari is mooi, maar er zijn ook nog aston martins, bentlys etc etc.
Pioneer is leuk, maar er zijn ook nog een hoopppp andere leuke merken (a&h, ecler, dateq etc)
ja tuurlijk maar uiteindelijk droomt iedereen van pioneer.
NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE.
4x denon dn-s3700 + xone 4D + efx 1000 (mogelijkheid)
Poster: dondanielo
rustig aan daar, je laat m'n "mannelijek hormonen"?te keer gaan
NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE NEE.
4x denon dn-s3700 + xone 4D + efx 1000 (mogelijkheid)