Poster: Prozei
stukje van de ah support site
The XONE:92 and XONE:62 both use the same component for the faders ALPS 60mm
dus de fader van de xone komt van de zelfde band rollen als die van elk ander dj merk
blijf er vooral in geloven dat xone faders zo speciaal zijnCool.?
Poster: Tekhead
Als ik de euromillions win, koop ik een Porsche
Poster: Reind
En jij denkt dat ALPS maar 1 fader maakt en ook nog eens in 1 kwaliteits gradatie? Dan kan ik je uit die droom helpen en vertellen dat je er helemaal naast zit, ik heb hier de catalogus van ALPS liggen en daar staan pak hem beet 50 pagina's aan faders in en dan hebben we het nog niet eens over de faders gehad die speciaal voor fabrikanten ontworpen worden zoals bijvoorbeeld de Eternal fader van Ecler.
ALPS maakt faders die uiteenlopen van kwartjes werk tot aan faders die oplopen aan een paar briefjes van 20 euro qua prijs. Verschil is er dus wel degelijk!
Poster: Reind
En jij denkt dat ALPS maar 1 fader maakt en ook nog eens in 1 kwaliteits gradatie? Dan kan ik je uit die droom helpen en vertellen dat je er helemaal naast zit, ik heb hier de catalogus van ALPS liggen en daar staan pak hem beet 50 pagina's aan faders in en dan hebben we het nog niet eens over de faders gehad die speciaal voor fabrikanten ontworpen worden zoals bijvoorbeeld de Eternal fader van Ecler.
ALPS maakt faders die uiteenlopen van kwartjes werk tot aan faders die oplopen aan een paar briefjes van 20 euro qua prijs. Verschil is er dus wel degelijk!
Eindelijk eens iemand die iets verstandigs zegt
Overigens ligt er in de Mini een blok dat door BMW ontwikkeld is maar door PSA geproduceerd word als ik me niet vergis. Uiteindelijk rijdt je dus gewoon een franse rammelbak als je een cooper hebt (en dat franse auto's rammelbakken zijn kan ik inmiddels na 2 peugeots wel bevestigen)
Poster: Prozei
zijn altijd gradaties. maar in de xone zit gewoon een alps k fadertje net als dateq's en de x-1700 en niet een fadertje met gouden sierrandje.
Poster: mrwhoopie
jij hebt nog nooit een Penny & Gilles gevoelt
Poster: djdolivieira
Heb je gelijk in Jorrit. Maar je moet het ook zij? in perspectief van Pioneer. Ze willen ook hun ontwikkelingskosten er uit halen en weer winst maken op de spelers. Dus dan moet de de CDJ1000MK3 weg uit het assortiment.
Poster: Cyspoz
.
Terwijl juist een product wat langer in het assortiment is vaak de meeste winst bied. Je hebt hier veel ervaring met het productie proces en dat kunnen optimaliseren waardoor je de kosten over de jaren heen hebt kunnen drukken.
Poster: djdolivieira
Nog wat. Er is al bij?veel webwinkels 100 hele euros af van de CDJ2000 dat zegt al genoeg. Ik denk ook dat er?over een tijd nog eens?plus minus 200 af gaat. dat we op een gegeven moment toch rond de 1300 a 1400 honders?blijven hangen.
?
Poster: Bartjens
Daar hoop ik ook op, daarom wacht ik nog even met de aanschaf van de 2000
Poster: Estacy
Hier maar es ff een extreem slechte photoshop om de speculaties op gang te houden.
Poster: Mixt-Ape
Wow, wat een SHIT Photoshop is me dat!
Poster: noeltouw
jaa wat remco zegt klinkt wel logisch met de 1000 stoppen ok maar de 800 niet denk.
Poster: Sandr
Tuurlijk stoppen ze ermee... alleen is de vraag wanneer? Volgende week? Volgende maand? Volgend jaar? Of volgend decennium?
Lastige materie!!
Poster: BigSign
Stopt Pioneer ook met produceren van de CDJ1000 MK3's?