Pioneer DJM-900?(speculatie algemeen pioneer) (6/12)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

RemcoDelst    posted on 28-02-2010 11:50
Ik heb hier en daar al gehoord dat er een djm 900 komt dus de opvolger van de pioneer djm 800 weten jullie wat meer hierover?

owjah en ik heb ook al gehoord dat de pioneer cdj 800 en de cdj 1000 mk3 niet meer worden geproduceert door pioneer maar het blijft natuurlijk een roddel.

bron: pioneer deeler.

speculatie algemeen over pioneer

[MOD EDIT: Pioneer's new mixer is : Pioneer DJM-2000]
User edit by RemcoDelst on 01-03-2010 @ 21:58:35 (100%)
Mod edit by Lead on 10-03-2010 14:19 (17%)

What do you think about Pioneer DJM-900?(speculatie algemeen pioneer) ??

Vote :   

Tekhead    posted on 01-03-2010 22:00
Poster: Adrien1989
DJM800 gebruikt 100% zeker geen Alps, laat staan de 700, dat is helemaal een grap op dat gebied. Feit is gewoon dat andere A merken het op dat gebied beter bekeken hebben, dat heeft verder niets met Pioneer bashen te maken?Cool, ik heb hier gewoon wat feiten gesommeerd.?Ik geef in mijn eerdere reactie aan dat het mooi zou zijn als er Alps of P&G faders geplaatst zouden worden, aangezien dat een mooi verbeterpunt is met het oog op de kwaliteit, waarom ben ik dan gelijk iets aan het bashen?

Jij bent Anti Pioneer Adrien Cool lol
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
mrwhoopie    posted on 01-03-2010 22:11
Poster: Prozei
stukje van de ah support site

The XONE:92 and XONE:62 both use the same component for the faders ALPS 60mm

dus de fader van de xone komt van de zelfde band rollen als die van elk ander dj merk

blijf er vooral in geloven dat xone faders zo speciaal zijnCool. ?

Heb je al ooit eens gemixed op een xone?Heb je ze al ooit een gezien de faders?Ik heb vorige week de faders van mijn xone gezien ge kunt op uw hoofd gaan staan en gaan dansen,maar het zijn echt niet dezelfde faders.
Meer nog als ik een fader nodig heb zullen ze besteld moeten worden,terwijl dat die voor de djm met hopen op stok liggen.
Maar maak je eigen vooral wijs dat ze het zelfde zijn dan heb je een goed gevoelCool
Ik ben waarschijnlijk 1 van de grootste Pioneer bitches die hier rondloopt en toch koop ik een xone d gaat echt zijn omdat de faders identiek zijn.
Btw
Rolls Royce word ook door BMW gemaakt,en toch eh,toch is er een groot verschil.
Tekhead    posted on 01-03-2010 22:17
Poster: mrwhoopie
gezien ge kunt op uw hoofd gaan staan en gaan dansen,maar het zijn echt niet dezelfde faders.Poster: Prozei

dus de fader van de xone komt van de zelfde band rollen als die van elk ander dj merk

Btw

Nope, hier sla je de bal mis. Rolls Royce wordt niet bij BMW gemaakt. BMW is eigenaar van Rolls, maar auto's worden nog altijd in dezelfde fabriek gemaakt in Engeland, door Engelse vaklui.

qwasta    posted on 01-03-2010 22:18
whahahaCool
Tekhead    posted on 01-03-2010 22:24
Poster: qwasta
whahahaCool

met wat lach jij nu ?
Mixt-Ape    posted on 01-03-2010 22:27
Vraag ik me ook af :p
Tekhead    posted on 01-03-2010 22:31
als het gaat over mijn reply op BMW - Rolls, graag een antwoord aub
Laidback    posted on 01-03-2010 22:33
cdj-1000 lijn gaat er idd (HELAAAS!) uit..
maargoed.. beetje veel van het goede voor Pio om een CDJ-1000, CDJ-2000 en DVJ-1000 te hebben die vrijwel allen precies hetzelfde kunnen..
djm-800 eruit.. tsja.. het is een behoorlijke speculatie.. we zien het vanzelf.
Tekhead    posted on 01-03-2010 22:35
Dat ze het dan maar voorzichtig aanpakken of ze zouden hun kip met gouden eieren wel eens zelf kunnen slachten !
mrwhoopie    posted on 01-03-2010 22:38
Poster: Tekhead
gezien ge kunt op uw hoofd gaan staan en gaan dansen,maar het zijn echt niet dezelfde faders.Poster: Prozei

Btw

Nope, hier sla je de bal mis. Rolls Royce wordt niet bij BMW gemaakt. BMW is eigenaar van Rolls, maar auto's worden nog altijd in dezelfde fabriek gemaakt in Engeland, door Engelse vaklui.

Idd,dezelfde mensen,maar wel techniek van de BMW 7 Winking my eye

En tis net dat wat ik bedoel,kan zijn dat er idd een stukje technologie inzit van andere faders,maar het eind resultaat is iets heel anders.

dacuba    posted on 01-03-2010 22:40
Dat ze het dan maar voorzichtig aanpakken of ze zouden hun kip met gouden eieren wel eens zelf kunnen slachten !

Wat een wijsbegeerte in ??n zin.
Tekhead    posted on 01-03-2010 22:42
wat een verborgen talenten heb ik toch he dacuba LOL Cool
Mixt-Ape    posted on 01-03-2010 22:42
Was toch al langer bekend dat de 1000's eruit gingen?
Woudtje    posted on 01-03-2010 22:44
Ik heb al maanden geleden een mailtje van Toneconteol gehad waar dat nieuws in stond.
Tekhead    posted on 01-03-2010 22:51
wat techniek van een BMW 7 Confused Denk het niet, Een Rolls motor is nog steeds een apart stukje techniek, totaal anders dan BMW motoren. BMW maakt toch ook niet de vliegtuig en straalmotoren van Rolls Royce. De Mini gebruikt de BMW techniek. niet Rolls Royce.

Wist je trouwens dat BMW voor elke Rolls die de deur uitgaat nog moet betalen aan de VW groep. Ze zijn destijds vergeten het logo/beeldje mee te kopen, Het logo zat in een ander venootschap dan de auto produktie, en VW wist hand te leggen op het Logo. Eigenlijk een absurde? vertoning maar wel de waarheid.
timmy90    posted on 01-03-2010 22:54
Poster: Mixt-Ape
Was toch al langer bekend dat de 1000's eruit gingen?

en gelukkig heb ik er vorige week nog 2 gekocht!!!
mrwhoopie    posted on 01-03-2010 22:59
wat techniek van een BMW 7 Confused Denk het niet, Een Rolls motor is nog steeds een apart stukje techniek, totaal anders dan BMW motoren. BMW maakt toch ook niet de vliegtuig en straalmotoren van Rolls Royce. De Mini gebruikt de BMW techniek. niet Rolls Royce.

Wist je trouwens dat BMW voor elke Rolls die de deur uitgaat nog moet betalen aan de VW groep. Ze zijn destijds vergeten het logo/beeldje mee te kopen, Het logo zat in een ander venootschap dan de auto produktie, en VW wist hand te leggen op het Logo. Eigenlijk een absurde? vertoning maar wel de waarheid.

Dat is wel slim gezien van de VW groep.
Bwa ik denk dat de zwaarste BMW motor toch ook ergens terug te vinden was in de Rolls lijnnmaar het is vooral Nightvision en andere electronische spullen die van BMW komen.Hoe dan ook De Rolls blijft het whoelalala van de auto's voor mij,als ik de lotto win komt er een Rolls,voor mij geen ferrari of porsche
Tekhead    posted on 01-03-2010 23:15
Als ik de euromillions win, koop ik een Porsche, en een Rolls of Bentley.
Adrien1989    posted on 01-03-2010 23:24

Jij bent Anti Pioneer Adrien Cool lol

Ja echt he, als mensen de moeite namen om in mijn booths te kijken zouden ze wel anders praten. Tegenwoordig ben je gelijk anti als je een op- of aanmerking hebt op een dergelijk apparaat.?
Tekhead    posted on 01-03-2010 23:38

Ja echt he, als mensen de moeite namen om in mijn booths te kijken zouden ze wel anders praten. Tegenwoordig ben je gelijk anti als je een op- of aanmerking hebt op een dergelijk apparaat.?

Maak toch maar grapje Adrien, knipoogje en lol aan toegevoegd he.

btw, zeggen ze van mij ook he.
Prozei    posted on 01-03-2010 23:56

Heb je al ooit eens gemixed op een xone?Heb je ze al ooit een gezien de faders?Ik heb vorige week de faders van mijn xone gezien ge kunt op uw hoofd gaan staan en gaan dansen,maar het zijn echt niet dezelfde faders.

Meer nog als ik een fader nodig heb zullen ze besteld moeten worden,terwijl dat die voor de djm met hopen op stok liggen.

Maar maak je eigen vooral wijs dat ze het zelfde zijn dan heb je een goed gevoelCool

Ik ben waarschijnlijk 1 van de grootste Pioneer bitches die hier rondloopt en toch koop ik een xone d gaat echt zijn omdat de faders identiek zijn.

Btw

xone maakt net als de dn-x1700 en dateq maakt gebruik van de alps k faders.
enige verschil van deze fader met de pioneer fader is dat je de alps k fader uitelkaar kan halen om schoon te maken.
en de faders van pioneer niet.

en dat faders op stock verklaart mischien ook gelijk de marktstatus van pioneer.
als een discotheek een kapotte fader heeft wil de discotheek daar direct een nieuwe fader in hebben en niet wachten op een fadertje dat nog even besteld moet worden.

maar ach jah ik hou er over op laten we maar weer verder gaan met de speculaties over de djm 900.
want als het aan jou ligt gaat het strax meer over auto's dan over faders.
maar al wil je over auto's gaan hebben kan je beter hier naar toe gaan.

Adrien1989    posted on 02-03-2010 00:24

Maak toch maar grapje Adrien, knipoogje en lol aan toegevoegd he.

btw, zeggen ze van mij ook he.

Weet ook dat het een grapje is Happy, laughing
Tekhead    posted on 02-03-2010 00:37

en als een bekende of goede dj met een ander merk dan Pio draait, wordt deze dj rijkelijk gesponsord door dat merk, wat een Bullsh.t toch he ?
Reind    posted on 02-03-2010 00:43
Poster: Lead

Ik heb ze ook open gehad, kan dit verhaal NIET bevestigen trouwens....

Ennuh, inderdaad iedereen die iets zou kunnen weten zal het niet vertellen Cool

Maar je ontkent het ook niet Winking my eye

Men mag gerust stellen dat de X1700 netter in elkaar zit dan een DJM-800 als het gaat om kwaliteit van de onderdelen, je koopt er alleen weinig voor als fabrikant omdat het om meer dan alleen gaat als onderdelen in een doosje stoppen... als dat het geval was zou iedereen wel een mixer kunnen bouwen en iedereen die een beetje verstand van zaken heeft weet dat het na het onderdelen in een doosje stoppen nog wel eens mis wil gaan met die onderdelen ook correct te laten werken.

Denon heeft met de X1700 een pracht apparaat in elkaar geschroeft, mooie onderdelen, high end dac's e.d. maar dan ben je er nog niet, Pioneer doet het met om maar 1 voorbeeld te noemen mindere faders in de DJM-800 en heeft uiteindelijk een apparaat wat misschien iets minder indrukwekkend in elkaar zit maar wat een betere workflow heeft... bottomline, je zou het beste van beide mixers moeten pakken en DAT in 1 doosje moeten stoppen, er Denieer DJX-1350 op moeten drukken en je hebt een pracht van een mixer.
Tekhead    posted on 02-03-2010 00:47
Of Pinon dj-sx 1250

46 Users online: 9 Guests (37 Unknown)
Pages generated today : 19.378
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.243.795