Poster: Adrien1989
DJM800 gebruikt 100% zeker geen Alps, laat staan de 700, dat is helemaal een grap op dat gebied. Feit is gewoon dat andere A merken het op dat gebied beter bekeken hebben, dat heeft verder niets met Pioneer bashen te maken?, ik heb hier gewoon wat feiten gesommeerd.?Ik geef in mijn eerdere reactie aan dat het mooi zou zijn als er Alps of P&G faders geplaatst zouden worden, aangezien dat een mooi verbeterpunt is met het oog op de kwaliteit, waarom ben ik dan gelijk iets aan het bashen?
Poster: Prozei
stukje van de ah support site
The XONE:92 and XONE:62 both use the same component for the faders ALPS 60mm
dus de fader van de xone komt van de zelfde band rollen als die van elk ander dj merk
blijf er vooral in geloven dat xone faders zo speciaal zijn. ?
Poster: mrwhoopiegezien ge kunt op uw hoofd gaan staan en gaan dansen,maar het zijn echt niet dezelfde faders.Poster: Prozei
dus de fader van de xone komt van de zelfde band rollen als die van elk ander dj merk
Btw
Rolls Royce word ook door BMW gemaakt,en toch eh,toch is er een groot verschil.
Nope, hier sla je de bal mis. Rolls Royce wordt niet bij BMW gemaakt. BMW is eigenaar van Rolls, maar auto's worden nog altijd in dezelfde fabriek gemaakt in Engeland, door Engelse vaklui.
Poster: qwasta
whahaha
Poster: TekheadPoster: mrwhoopiegezien ge kunt op uw hoofd gaan staan en gaan dansen,maar het zijn echt niet dezelfde faders.Poster: Prozei
Btw
Nope, hier sla je de bal mis. Rolls Royce wordt niet bij BMW gemaakt. BMW is eigenaar van Rolls, maar auto's worden nog altijd in dezelfde fabriek gemaakt in Engeland, door Engelse vaklui.Idd,dezelfde mensen,maar wel techniek van de BMW 7En tis net dat wat ik bedoel,kan zijn dat er idd een stukje technologie inzit van andere faders,maar het eind resultaat is iets heel anders.
Poster: Tekhead
Dat ze het dan maar voorzichtig aanpakken of ze zouden hun kip met gouden eieren wel eens zelf kunnen slachten !
Poster: Mixt-Ape
Was toch al langer bekend dat de 1000's eruit gingen?
wat techniek van een BMW 7Denk het niet, Een Rolls motor is nog steeds een apart stukje techniek, totaal anders dan BMW motoren. BMW maakt toch ook niet de vliegtuig en straalmotoren van Rolls Royce. De Mini gebruikt de BMW techniek. niet Rolls Royce.
Wist je trouwens dat BMW voor elke Rolls die de deur uitgaat nog moet betalen aan de VW groep. Ze zijn destijds vergeten het logo/beeldje mee te kopen, Het logo zat in een ander venootschap dan de auto produktie, en VW wist hand te leggen op het Logo. Eigenlijk een absurde? vertoning maar wel de waarheid.
Jij bent Anti Pioneer Adrienlol
Ja echt he, als mensen de moeite namen om in mijn booths te kijken zouden ze wel anders praten. Tegenwoordig ben je gelijk anti als je een op- of aanmerking hebt op een dergelijk apparaat.?
Poster: mrwhoopie
Heb je al ooit eens gemixed op een xone?Heb je ze al ooit een gezien de faders?Ik heb vorige week de faders van mijn xone gezien ge kunt op uw hoofd gaan staan en gaan dansen,maar het zijn echt niet dezelfde faders.
Meer nog als ik een fader nodig heb zullen ze besteld moeten worden,terwijl dat die voor de djm met hopen op stok liggen.
Maar maak je eigen vooral wijs dat ze het zelfde zijn dan heb je een goed gevoel
Ik ben waarschijnlijk 1 van de grootste Pioneer bitches die hier rondloopt en toch koop ik een xone d gaat echt zijn omdat de faders identiek zijn.
Btw
Maak toch maar grapje Adrien, knipoogje en lol aan toegevoegd he.
btw, zeggen ze van mij ook he.
Ja echt he, als mensen de moeite namen om in mijn booths te kijken zouden ze wel anders praten. Tegenwoordig ben je gelijk anti als je een op- of aanmerking hebt op een dergelijk apparaat.?
Poster: Lead
Ik heb ze ook open gehad, kan dit verhaal NIET bevestigen trouwens....
Ennuh, inderdaad iedereen die iets zou kunnen weten zal het niet vertellen