Poster: Lead
Ennuh, inderdaad iedereen die iets zou kunnen weten zal het niet vertellen
Poster: Bartjens
deze zin, en het feit dat er nog geen slotje op dit topic zit (iets wat bij andere "speculatie" topics wel vaak gebeurde) zegt mij al genoeg, er komt binnenkort een nieuwe DJM
Poster: Bouncy
En ik durf te wedden dat deze mixer USB en RJ-45 heeft... (dat idee heb ik gekregen tijdens het spelen met de nieuwe CDJ's) Zou namelijk in mijn ogen een perfecte combi zijn
Poster: djdolivieira
We zien het wel. Gister een 60`s, 70`s en 80`s feest gedraait in voorschoten met mijn DJM700, 2xCDJ1000MK3 en Traktor Scratch Duo. En het ging perfect. Met deze set heb ik alle mogelijkheden binnen hand bereik.?Ben uitermate tevreden ?
En?over?nieuwe DJMs. Ga ik nog geen woorden vuil aan maken. Eerst zien dan geloven. En zoals woudtje al zei. Eerst moeten die Bugs van de CDJ2000 en 900 en Rekordbox opgelost zijn. Daarom ben ik ook nog niet overgegaan op de nieuwe spelers. Geld was ook een probleem. En ik ga me niet in bochten vringen om die CDJs nu al te kopen. Ik weet sat het goed komt met die CDJs. Maar ieder nieuw product waar processors in zitten hebben te kanpen met Bugs in het begin.?De Denon DN -s3700 had ook zijn bugs in het begin.
Maar over de DJMs, Als er nieuwe komen zijn wij hier een van de eeste die het horen. ?
Poster: Estacy
Weetje wat voor faders er in een Denon liggen? ALPS, dat merkt bouwt ook faders voor Dateq, die zoals je weet, zo goed als onverwoestbaar zijn. Denon gebruikt voor het binnen werk near High-End Marantz onderdelen. als je een beetje kennis van hi-fi hebt, weet je dat Marantz een heel erg goed merk is.
Wat maakt de kwaliteit van de faders uit? Als ze goed contact maken dan boeit de rest toch totaal niet? De levensduur is misschien minder, maar dan nog. Er loopt tenslotten geen audio signaal door die fader.
Poster: RemcoDelst
Ik denk dat ik een 2de hands djm 800 koop die worde dan lekker goedkoop op marktplaats als er een eventuele djm 900 komt.
Poster: Yvaroz
whaha stoppen met de productie van de cdj 1000mk3, grappemaker
Poster: Estacy
weetje wat voor faders er in een DJM 800 zitten? bijna dezelfde als in een gemiddelde Reloop. Weetje wat voor faders er in een Denon liggen? ALPS, dat merkt bouwt ook faders voor Dateq, die zoals je weet, zo goed als onverwoestbaar zijn.