Pioneer DJM-900?(speculatie algemeen pioneer) (3/12)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

RemcoDelst    posted on 28-02-2010 11:50
Ik heb hier en daar al gehoord dat er een djm 900 komt dus de opvolger van de pioneer djm 800 weten jullie wat meer hierover?

owjah en ik heb ook al gehoord dat de pioneer cdj 800 en de cdj 1000 mk3 niet meer worden geproduceert door pioneer maar het blijft natuurlijk een roddel.

bron: pioneer deeler.

speculatie algemeen over pioneer

[MOD EDIT: Pioneer's new mixer is : Pioneer DJM-2000]
User edit by RemcoDelst on 01-03-2010 @ 21:58:35 (100%)
Mod edit by Lead on 10-03-2010 14:19 (17%)

What do you think about Pioneer DJM-900?(speculatie algemeen pioneer) ??

Vote :   

main    posted on 28-02-2010 14:28
90% van de dj's die minder dan 3 jaar draaien kijkt eerst naar de gear van die dj (wat 99% van de tijd pioneer is lijkt me) en daarna pas naar z'n skills.
Lucalicious    posted on 28-02-2010 14:29
ik kijk wel zoWinking my eye maar dat is omdat je dj bent

@ woudtje: ja maar daar staat altijd pioneer op.
ik denk dat dat een goede kans heeft, die tracktor compatibiliteit
Mixt-Ape    posted on 28-02-2010 14:29
Poster: Woudtje

Slaat dat op mijConfusedConfused?

Nee, in het algemeen gewoon.
RemcoDelst    posted on 28-02-2010 14:31
nee ik bedoel de mensen die geen dj zijn
Woudtje    posted on 28-02-2010 14:36
Poster: Mixt-Ape
Poster: Woudtje

Slaat dat op mijConfusedConfused?

Nee, in het algemeen gewoon.

Oke?Cool.

main    posted on 28-02-2010 14:37
Poster: RemcoDelst
nee ik bedoel de mensen die geen dj zijn

die weten niet wat goed dj'en is, laat staan enige gear kennis.
mrwhoopie    posted on 28-02-2010 14:39
Maar idd zoals woudtje zegt is het te hopen dat Pioneer eerste de cdj's eens in orde krijgt en als er een nieuwe djm uit komt mag je er zeker van zijn dat het gaat inslaan als een bom,dat er een color display op zit en dat er redelijk wa lampjes in zullen zitten.Ik denk ook wel dat pioneer nu naar een hogere geluidskwaliteit wil gaan,dat zie je nu ook aan de cdj2000 die ze zelfs een betere sound-procesor hebben gegeven dan de 900.
RemcoDelst    posted on 28-02-2010 14:40
nee ik bedoelde iets heel anders maar goed we zijn btw wel beetje of toppic
djvir20    posted on 28-02-2010 15:18
Ik heb wat opzoekwerk gedaan en er wordt gepraat over een djm-700, helaas nog geen beeldmateriaal.
De prijs zou wel rond de 2500 euro liggen.

Ik ben dus eens benieuwd naar het prototype!
hoppie    posted on 28-02-2010 15:25
djm 700 bestaat al
Question everything
djvir20    posted on 28-02-2010 15:34
excuses dat moet dus 900 zijn h? ! Happy, laughing
Mixt-Ape    posted on 28-02-2010 15:35
Poster: djvir20
De prijs zou wel rond de 2500 euro liggen.

Bron?
hoppie    posted on 28-02-2010 15:42
Question everything
dJORD    posted on 28-02-2010 15:55
geen dubbelposts, edit je vorige post dan!!
hoppie    posted on 28-02-2010 15:56
dat kan niet, al geprobeert
Question everything
Outsider    posted on 28-02-2010 17:23
lol lees een keer de begin post van dat forum.
real bored and my djm-700 mixer is broke so got nothing else to do. So I came up with this concept.

Dit is gewoon een home made ding dus, fake fake fake
Dolivieira    posted on 28-02-2010 20:32
We zien het wel. Gister een 60`s, 70`s en 80`s feest gedraait in voorschoten met mijn DJM700, 2xCDJ1000MK3 en Traktor Scratch Duo. En het ging perfect. Met deze set heb ik alle mogelijkheden binnen hand bereik.?Ben uitermate tevreden ?

En?over?nieuwe DJMs. Ga ik nog geen woorden vuil aan maken. Eerst zien dan geloven. En zoals woudtje al zei. Eerst moeten die Bugs van de CDJ2000 en 900 en Rekordbox opgelost zijn. Daarom ben ik ook nog niet overgegaan op de nieuwe spelers. Geld was ook een probleem. En ik ga me niet in bochten vringen om die CDJs nu al te kopen. Ik weet sat het goed komt met die CDJs. Maar ieder nieuw product waar processors in zitten hebben te kanpen met Bugs in het begin.?De Denon DN -s3700 had ook zijn bugs in het begin.

Maar over de DJMs, Als er nieuwe komen zijn wij hier een van de eeste die het horen. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
RAS    posted on 28-02-2010 20:46
Wel tof dat dit speculatietopic al bijna een dag (voor mij begint de zondag omstreeks 11:50 uur) open is en er dus niet gelijk een slotje op is gedaan. Hulde! Er is nu eenmaal behoefte aan om te speculeren. Bovendien heeft een topic als deze heeft ook meer met DJ's als bijvoorbeeld 'Show je bureaublad!' en 'Welke dieren hebben DJrecource leden.'

Zou volkomen terecht zijn als dit topic gewoon open blijft, zolang men maar niet offtopic gaat.
Estacy    posted on 28-02-2010 20:59
zo kan Lead een beetje kijken wat wij verwachten van een nieuwe Pioneer mixer Winking my eye
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
Boyd    posted on 28-02-2010 21:33
Poster: Lucalicious
pioneer heeft naar mijn idee de grenzen van denon al lang overschreden. kwa technieken is pioneer echt wel beter dan denon, alleen stopt denon meer van die technieken (naar mijn idee vaak overbodig) in zijn producten.
ik zeg niet dat denon slecht is, absoluut niet, maar ik vindt dat pioneer toch overall?echt wel beter is dan denon. waarom overall, op sommige punten wint denon het, bijv die effecten van de dn-x 1700, die zijn idd echt heel goed, en beter dan de effecten sessie van pioneer.?maar?pioneer maakt dit dan?weer goed door een?goddelijke effectbak te hebben, die dan die?van denon weer ruimschoots overschrijd
als je zegt dat een xone beter is, dan kan ik dat met je eens zijn, maar denon beter dan pioneer, nee.
en let op, dit is mijn mening. ik probeer hem zo goed mogelijk te onderbouwen, en?ik probeer niet om jullie hiermee af te kraken.?ik ben het zelfs eens met jullie punt. pioneer is niet alles, andere merken hebben ook hele goede producten,?maar toch lukt het?ze naar mijn idee om aardig in de buurt te komen.

Ik denk toch dat een x1700 wat beter in elkaar zit (kwaliteit van de onderdelen en montage) dan een DJM800. Reind van Aboutdj kan dit denk ik wel bevestigen, aangezien hij ze volgensmij alletwee open heeft gehad.
RAS    posted on 01-03-2010 00:02
Ik zal het voor BoydGrift nog maar even herhalen

Poster: RAS
... zolang men maar niet offtopic gaat.

Snoey    posted on 01-03-2010 00:26
Wel leuk dat al die andere merken al die dure onderdelen hebben, alleen geen hond kan er mee overweg. Iedereen draait met een DJM800 in het club cercuit. Je hebt natuurlijk uitzonderingen, maar dat zijn meestal 'atistieke' klojo's met een appart publiek.?

Ik vind een simpele dateq ook prima, kan alleen weinig uit zo'n mixer halen.

Als ergens een djm800 staat, kan ik gelijk mee aan de slag, weet hoe het werkt, en heeft leuke aanvullingen op je set. Geen hond op de dansvloer die merkt dat het geluid minder goed is, meeste discotheken hebben toch crappy geluid. En daarbij komt kijken, toen Ti?sto met zijn concerten met funktion 1 speaker sets en djm800 draaide, hoorde ik echt geen slecht geluid. Zelfde geld voor de Escape en de Heiniken Music Hall.
Dus ga maar lekker mierenn*uken over betere geluidskwaliteit, geen kip die het verschil merkt.

www.soundcloud.com/ten-hooven
nils7    posted on 01-03-2010 00:50
Poster: Snoey
Wel leuk dat al die andere merken al die dure onderdelen hebben, alleen geen hond kan er mee overweg. Iedereen draait met een DJM800 in het club cercuit. Je hebt natuurlijk uitzonderingen, maar dat zijn meestal 'atistieke' klojo's met een appart publiek.?

Ik vind een simpele dateq ook prima, kan alleen weinig uit zo'n mixer halen.

Als ergens een djm800 staat, kan ik gelijk mee aan de slag, weet hoe het werkt, en heeft leuke aanvullingen op je set. Geen hond op de dansvloer die merkt dat het geluid minder goed is, meeste discotheken hebben toch crappy geluid. En daarbij komt kijken, toen Ti?sto met zijn concerten met funktion 1 speaker sets en djm800 draaide, hoorde ik echt geen slecht geluid. Zelfde geld voor de Escape en de Heiniken Music Hall.
Dus ga maar lekker mierenn*uken over betere geluidskwaliteit, geen kip die het verschil merkt.

Mnou toen mijn DJM in mijn residentie stond vond de eigenaar er wel een bak beter geluid uit komen dan de standaard Dateq... Helaas heeft een andere resident DJ ervoor gezorgd dat er geen DJM 800 kwam want als je de low weg draaide, draaide je ook een deel van de mid weg (of andersom)... in ieder geval dat was zijn argument..... ?(maar eigenlijk zit het zo: we hebben 3 MK3's en die zaten op mijn DJM 800, en met een nieuwe was dat enkel overprikken... maar die andere resident (welke commentaar maakte) draait alleen maar met de lokale BPM studio en de bijbehorende Alcatech controller welke (door ruimte gebrek) op channel 1 zat aangesloten (op de DJM) en via de schakelaar wel tussen beide geswitched kon worden... dus meneer moest opeens met cd's gaan draaien Winking my eye)
Even inhaken op Main... tjah tuurlijk wordt er naar gear gekeken! Ik vind het knapper als iemand op een aftandse set het publiek goed kan vermaken dan iemand die het publiek geen spier kan laten verrekken op een Pioneer vloot of op z'n minst wat extra's er mee kan...
En ontopic:
Tuurlijk komt er een nieuwe DJM en vast ook wel nieuwe CDJ's! DVJ's vast ook wel :P
Prozei    posted on 01-03-2010 01:12
de mensen die meer weten over de toekomstige mixers van pioneer gaan dat hier zeker niet vertellen.
al zou er een djm-900 aan komen weet je dat na een persbericht.
Lead    posted on 01-03-2010 10:39
Poster: BoydGrift
Ik denk toch dat een x1700 wat beter in elkaar zit (kwaliteit van de onderdelen en montage) dan een DJM800. Reind van Aboutdj kan dit denk ik wel bevestigen, aangezien hij ze volgensmij alletwee open heeft gehad.

Ik heb ze ook open gehad, kan dit verhaal NIET bevestigen trouwens....

Ennuh, inderdaad iedereen die iets zou kunnen weten zal het niet vertellen Cool
Let the BASS be louder

36 Users online: 5 Guests (31 Unknown)
Pages generated today : 1.734
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.226.151