Poster: Snoey
Wel leuk dat al die andere merken al die dure onderdelen hebben, alleen geen hond kan er mee overweg. Iedereen draait met een DJM800 in het club cercuit. Je hebt natuurlijk uitzonderingen, maar dat zijn meestal 'atistieke' klojo's met een appart publiek.?
Ik vind een simpele dateq ook prima, kan alleen weinig uit zo'n mixer halen.
Als ergens een djm800 staat, kan ik gelijk mee aan de slag, weet hoe het werkt, en heeft leuke aanvullingen op je set. Geen hond op de dansvloer die merkt dat het geluid minder goed is, meeste discotheken hebben toch crappy geluid. En daarbij komt kijken, toen Ti?sto met zijn concerten met funktion 1 speaker sets en djm800 draaide, hoorde ik echt geen slecht geluid. Zelfde geld voor de Escape en de Heiniken Music Hall.
Dus ga maar lekker mierenn*uken over betere geluidskwaliteit, geen kip die het verschil merkt.
Mnou toen mijn DJM in mijn residentie stond vond de eigenaar er wel een bak beter geluid uit komen dan de standaard Dateq... Helaas heeft een andere resident DJ ervoor gezorgd dat er geen DJM 800 kwam want als je de low weg draaide, draaide je ook een deel van de mid weg (of andersom)... in ieder geval dat was zijn argument..... ?(maar eigenlijk zit het zo: we hebben 3 MK3's en die zaten op mijn DJM 800, en met een nieuwe was dat enkel overprikken... maar die andere resident (welke commentaar maakte) draait alleen maar met de lokale BPM studio en de bijbehorende Alcatech controller welke (door ruimte gebrek) op channel 1 zat aangesloten (op de DJM) en via de schakelaar wel tussen beide geswitched kon worden... dus meneer moest opeens met cd's gaan draaien

)
Even inhaken op Main... tjah tuurlijk wordt er naar gear gekeken! Ik vind het knapper als iemand op een aftandse set het publiek goed kan vermaken dan iemand die het publiek geen spier kan laten verrekken op een Pioneer vloot of op z'n minst wat extra's er mee kan...
En ontopic:
Tuurlijk komt er een nieuwe DJM en vast ook wel nieuwe CDJ's! DVJ's vast ook wel :P