Pioneer DJM-900?(speculatie algemeen pioneer) (2/12)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

RemcoDelst    posted on 28-02-2010 11:50
Ik heb hier en daar al gehoord dat er een djm 900 komt dus de opvolger van de pioneer djm 800 weten jullie wat meer hierover?

owjah en ik heb ook al gehoord dat de pioneer cdj 800 en de cdj 1000 mk3 niet meer worden geproduceert door pioneer maar het blijft natuurlijk een roddel.

bron: pioneer deeler.

speculatie algemeen over pioneer

[MOD EDIT: Pioneer's new mixer is : Pioneer DJM-2000]
User edit by RemcoDelst on 01-03-2010 @ 21:58:35 (100%)
Mod edit by Lead on 10-03-2010 14:19 (17%)

What do you think about Pioneer DJM-900?(speculatie algemeen pioneer) ??

Vote :   

main    posted on 28-02-2010 13:15
Poster: Mixt-Ape

Haha, heb je de video wel bekeken? Heb je de argumenten gehoord?

precies.

en daarom vind ik het raar dat ie die contest gewonnen heeft, in mijn opzich stond ie ver onderaan.

en doordat pioneer dat soort dingen wint mogen ze 600 euro extra vragen voor hun djm 800'tje
Lucalicious    posted on 28-02-2010 13:19
daar heb je idd zeker gelijk in, maar dat vat ik meer onder geluidskwalteit. daarin schiet pioneer zeker tekort. en inderdaad zijn de faders niet super. maar ik doelde met technieken meer op hun effecten, eq's ed. die zijn wel echt heel goed ontwikkeld.
maar ok?, de mixers zijn idd?niet de sterkste kant van pioneer, daar kunnen merken als denon, a&h, eqler en dateq zeker wel aan tippen.
maar toch koop ik liever een pioneer dan een denon. al is het maar om het uiterlijk van denon XD. nee ook omdat pioneer gewoon robuust is met super kwaliteit en functies. en nou niet komen met dateq is robuuster want dat weet ik ook wel, maar dateq heeft nul functies vergeleken met denon en pioneer, dus kan er ook een stuk minder kapot Winking my eye

als denon en pioneer nou eens samen gingen werken, dan kreeg je pas echt heilige producten :D
djm 800 met geluidskwaliteit van denon, mmm.
Dj_Fantasy    posted on 28-02-2010 13:20
Namm is geweest, maar de Frankfurt Music Messe komt er ook aan hoor jongens!!
Misschien dat er een nieuwe high end 2 kanaals mengpaneel komt met effecten + midi ter vervanging van de DJM 909!!

Mensen en mocht er iets komen, wij zouden het als 1 van de eerst weten hier @ DJR!
dj2dj.nl
RemcoDelst    posted on 28-02-2010 13:23
maar wist niemand dat er nieuwe mixers op komst kwamen en wat denken jullie wat voor nieuwe functies op de mixers komen?

en wat zal deze mixer kosten?:O
User edit by RemcoDelst on 28-02-2010 @ 13:24:16 (28%)
Estacy    posted on 28-02-2010 13:30
Poster: Lucalicious

als denon en pioneer nou eens samen gingen werken, dan kreeg je pas echt heilige producten :D

en dat merk noemen we Ecler Winking my eye
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
main    posted on 28-02-2010 13:31
daar heb je idd zeker gelijk in, maar dat vat ik meer onder geluidskwalteit. daarin schiet pioneer zeker tekort. en inderdaad zijn de faders niet super. maar ik doelde met technieken meer op hun effecten, eq's ed. die zijn wel echt heel goed ontwikkeld.
maar ok?, de mixers zijn idd?niet de sterkste kant van pioneer, daar kunnen merken als denon, a&h, eqler en dateq zeker wel aan tippen.
maar toch koop ik liever een pioneer dan een denon. al is het maar om het uiterlijk van denon XD. nee ook omdat pioneer gewoon robuust is met super kwaliteit en functies. en nou niet komen met dateq is robuuster want dat weet ik ook wel, maar dateq heeft nul functies vergeleken met denon en pioneer, dus kan er ook een stuk minder kapot Winking my eye

djm 800 met geluidskwaliteit van denon, mmm.

geef mij maar eq's van een A&H.

trouwens luuk, DOWNLOAD MSN en kom online.
Lucalicious    posted on 28-02-2010 13:31
haha! oke ik geef me over Cool
Lucalicious    posted on 28-02-2010 13:33
@ main: is het dringend? en waar download ik msn want ik kan m niet vinden (de goede in iedergeval)
?(zwaar offtopic maar ja)
edit ik heb m al
User edit by Lucalicious on 28-02-2010 @ 13:34:46 (14%)
Woudtje    posted on 28-02-2010 13:35
Laat Pioneer eerst maar is de problemen oplossen van de cdj-2000/900 voordat ze een nieuwe mixer uitbrengen, want dat begint nu langzaam te vervelen. Over Rercordbox ga ik het helemaal niet hebben want dat is gewoon een aanfluiting en hadden ze nooit mogen uitbrengen.
Alles lijkt er op dat ze met een noodgang iets hebben ontwikkeld om te kunnen concurreren met de DN-S3700.
En iedereen weet ook wel dat er een DN-S5700 aanzit te komen?Cool
Mixt-Ape    posted on 28-02-2010 13:40
Poster: Dj_Fantasy
Mensen en mocht er iets komen, wij zouden het als 1 van de eerst weten hier @ DJR!

Waarom?
Dj_Fantasy    posted on 28-02-2010 13:40
Dit alles blijven ook gewoon roddels, zoals er wel meer de wereld worden ingestuurd!!
Geloof me mensen, als er iets nieuws eraan komt dan zal Lead er ons wel van op de hoogte stellen..
Dus geloof aub deze zever niet!!

@ Mixt-Ape:? Omdat we meestal via Lead er op worden gewezen dat er iets nieuws aankomt Happy, laughing.
Ook hebben wij meestal hier als 1 van de eerste een volledige spec-lijst met info.
dj2dj.nl
User edit by Dj_Fantasy on 28-02-2010 @ 13:41:53 (81%)
RemcoDelst    posted on 28-02-2010 13:43
Poster: Woudtje
Laat Pioneer eerst maar is de problemen oplossen van de cdj-2000/900 voordat ze een nieuwe mixer uitbrengen, want dat begint nu langzaam te vervelen. Over Rercordbox ga ik het helemaal niet hebben want dat is gewoon een aanfluiting en hadden ze nooit mogen uitbrengen.
Alles lijkt er op dat ze met een noodgang iets hebben ontwikkeld om te kunnen concurreren met de DN-S3700.

pioneer blijft gewoon nog op nummer 1 staan ook al komt er een dn-s5700 denk je echt dat alle clubs en grote evenementen zoals sensation white gaan overstappen naar denon ik denk het verlopig nog nietWinking my eye
Dj_Fantasy    posted on 28-02-2010 13:44
Het rare is wel, de CDJ 2000 is uitgebracht maar @ grote event zoals Hard Bass, Qlimax enzo kom je nog steeds de CDJ 1000 tegen..
dj2dj.nl
Mixt-Ape    posted on 28-02-2010 13:46
Dit alles blijven ook gewoon roddels, zoals er wel meer de wereld worden ingestuurd!!
Geloof me mensen, als er iets nieuws eraan komt dan zal Lead er ons wel van op de hoogte stellen..
Dus geloof aub deze zever niet!!

@ Mixt-Ape:? Omdat we meestal via Lead er op worden gewezen dat er iets nieuws aankomt Happy, laughing.
Ook hebben wij meestal hier als 1 van de eerste een volledige spec-lijst met info.

Als lead het hier post is het op andere plaatsen ook al bekend hoor...ik denk dat je het sneller weet via bv. Skratchworx..
RemcoDelst    posted on 28-02-2010 13:46
Het rare is wel, de CDJ 2000 is uitgebracht maar @ grote event zoals Hard Bass, Qlimax enzo kom je nog steeds de CDJ 1000 tegen..

die blijven denk ik echt niet bij de 1000 hoor
Phenix    posted on 28-02-2010 13:58

Bij Misistry Of Sound in London staan al wel een stuk of 4 Cdj-2000's.
http://www.djmillhouse.nl
Woudtje    posted on 28-02-2010 14:06
Poster: RemcoDelst
Poster: Woudtje

pioneer blijft gewoon nog op nummer 1 staan ook al komt er een dn-s5700 denk je echt dat alle clubs en grote evenementen zoals sensation white gaan overstappen naar denon ik denk het verlopig nog nietWinking my eye

Komt alleen maar omdat de dj's conservatief zijn en niet verder kijken dan hun neusen lang zijn. De meeste top dj's weten geeneens wat er zich afspeelt in de wereld van de dj gear. Als er geen Pioneer of Technics op staat kijken er geeneens naar. Over fan boys gesproken?Cool.

main    posted on 28-02-2010 14:08
helemaal mee eens woudtje! mijn neef draait in clubs en toen ik de denon dn-s3700 opnoemde en nog wat dingen had ie geen idee waar ik t over had :S

ik vroeg nog aan m:
-wat voor cd-spelers heb je thuis?
ah, van die reloop dingetjes.
-welke precies?
geen idee.
Mixt-Ape    posted on 28-02-2010 14:11
Sommige mensen zouden zich misschien beter wat meer focussen op de muziek dan op de gear...
main    posted on 28-02-2010 14:14
ik focus vooral op muziek, maar door gear heen bladeren vind ik ook prima!

50/50 dus, zoals het hoort.
Woudtje    posted on 28-02-2010 14:14
Poster: Mixt-Ape
Sommige mensen zouden zich misschien beter wat meer focussen op de muziek dan op de gear...

Slaat dat op mijConfusedConfused?
Lucalicious    posted on 28-02-2010 14:16
Poster: main
helemaal mee eens woudtje! mijn neef draait in clubs en toen ik de denon dn-s3700 opnoemde en nog wat dingen had ie geen idee waar ik t over had :S

ik vroeg nog aan m:
-wat voor cd-spelers heb je thuis?
ah, van die reloop dingetjes.
-welke precies?
geen idee.

wist niet dat jij zo'n neef had :D

maar idd, veel dj's kijken niet verder dan pioneer, opzich niet een groot probleem. als dj moet je je meer op de muziek concentreren dan op de gear!
Woudtje    posted on 28-02-2010 14:21

wist niet dat jij zo'n neef had :D

maar idd, veel dj's kijken niet verder dan pioneer, opzich niet een groot probleem. als dj moet je je meer op de muziek concentreren dan op de gear!

Raar dat dan iedere dj een rider heeft waarin specifieke gear staat vermeld. Draait blijkbaar wel om de gear he?Cool.
Woudtje    posted on 28-02-2010 14:26
Edit doet het niet meerCool.
Ontopic, ben benieuwd of de nieuwe mixer traktor scratch gecertificeerd zal zijn.
RemcoDelst    posted on 28-02-2010 14:26
nee woudje als je in een club aan het draaien ben denk je dat iedereen dan gaat kijken van: ohhh hij gebruikt pioneer!! of denon of reloop het gaat erom om de mensen te vermaken.

55 Users online: 26 Guests (29 Unknown)
Pages generated today : 15.365
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.222.117