Poster: Mixt-Ape
Haha, heb je de video wel bekeken? Heb je de argumenten gehoord?
Poster: Lucalicious
als denon en pioneer nou eens samen gingen werken, dan kreeg je pas echt heilige producten :D
daar heb je idd zeker gelijk in, maar dat vat ik meer onder geluidskwalteit. daarin schiet pioneer zeker tekort. en inderdaad zijn de faders niet super. maar ik doelde met technieken meer op hun effecten, eq's ed. die zijn wel echt heel goed ontwikkeld.
maar ok?, de mixers zijn idd?niet de sterkste kant van pioneer, daar kunnen merken als denon, a&h, eqler en dateq zeker wel aan tippen.
maar toch koop ik liever een pioneer dan een denon. al is het maar om het uiterlijk van denon XD. nee ook omdat pioneer gewoon robuust is met super kwaliteit en functies. en nou niet komen met dateq is robuuster want dat weet ik ook wel, maar dateq heeft nul functies vergeleken met denon en pioneer, dus kan er ook een stuk minder kapot
als denon en pioneer nou eens samen gingen werken, dan kreeg je pas echt heilige producten :D
djm 800 met geluidskwaliteit van denon, mmm.
Poster: Dj_Fantasy
Mensen en mocht er iets komen, wij zouden het als 1 van de eerst weten hier @ DJR!
Poster: Woudtje
Laat Pioneer eerst maar is de problemen oplossen van de cdj-2000/900 voordat ze een nieuwe mixer uitbrengen, want dat begint nu langzaam te vervelen. Over Rercordbox ga ik het helemaal niet hebben want dat is gewoon een aanfluiting en hadden ze nooit mogen uitbrengen.
Alles lijkt er op dat ze met een noodgang iets hebben ontwikkeld om te kunnen concurreren met de DN-S3700.
En iedereen weet ook wel dat er een DN-S5700 aanzit te komen?
Dit alles blijven ook gewoon roddels, zoals er wel meer de wereld worden ingestuurd!!
Geloof me mensen, als er iets nieuws eraan komt dan zal Lead er ons wel van op de hoogte stellen..
Dus geloof aub deze zever niet!!
@ Mixt-Ape:? Omdat we meestal via Lead er op worden gewezen dat er iets nieuws aankomt.
Ook hebben wij meestal hier als 1 van de eerste een volledige spec-lijst met info.
Het rare is wel, de CDJ 2000 is uitgebracht maar @ grote event zoals Hard Bass, Qlimax enzo kom je nog steeds de CDJ 1000 tegen..
Het rare is wel, de CDJ 2000 is uitgebracht maar @ grote event zoals Hard Bass, Qlimax enzo kom je nog steeds de CDJ 1000 tegen..
Poster: RemcoDelstPoster: Woudtje
Laat Pioneer eerst maar is de problemen oplossen van de cdj-2000/900 voordat ze een nieuwe mixer uitbrengen, want dat begint nu langzaam te vervelen. Over Rercordbox ga ik het helemaal niet hebben want dat is gewoon een aanfluiting en hadden ze nooit mogen uitbrengen.
Alles lijkt er op dat ze met een noodgang iets hebben ontwikkeld om te kunnen concurreren met de DN-S3700.
En iedereen weet ook wel dat er een DN-S5700 aanzit te komen?
pioneer blijft gewoon nog op nummer 1 staan ook al komt er een dn-s5700 denk je echt dat alle clubs en grote evenementen zoals sensation white gaan overstappen naar denon ik denk het verlopig nog nietKomt alleen maar omdat de dj's conservatief zijn en niet verder kijken dan hun neusen lang zijn. De meeste top dj's weten geeneens wat er zich afspeelt in de wereld van de dj gear. Als er geen Pioneer of Technics op staat kijken er geeneens naar. Over fan boys gesproken?.
Poster: Mixt-Ape
Sommige mensen zouden zich misschien beter wat meer focussen op de muziek dan op de gear...
Poster: main
helemaal mee eens woudtje! mijn neef draait in clubs en toen ik de denon dn-s3700 opnoemde en nog wat dingen had ie geen idee waar ik t over had :S
ik vroeg nog aan m:
-wat voor cd-spelers heb je thuis?
ah, van die reloop dingetjes.
-welke precies?
geen idee.
wist niet dat jij zo'n neef had :D
maar idd, veel dj's kijken niet verder dan pioneer, opzich niet een groot probleem. als dj moet je je meer op de muziek concentreren dan op de gear!