Poster: Stagiar
Marketingtechnisch zijn prijsdalingen altijd een mooie manier om je product te promoten.
Ga er dus maar niet van uit dat de verkoop slecht gaat, ze hebben keihard 150 tot 200 euro winst gemaakt per verkochte cdj2000

Daar maak je geen winst mee met dat soort marges.
Af?fabriek tot aan winkel gaat het meeste?spul?minimaal 3x?over de kop.
Waarvan de meeste winst bij de fabrikant zit...
Ontopic:
Ik denk dat Pioneer met ideeen voor een DJM900 alleen goed gaat scoren als ze het gehele effecten gedeelte gaan vernieuwen.
Als je naar Denon kijkt zijn die met een mega inhaalslag bezig met kwalitatieve mixers die
hedendaagse techniek aan boord hebben.
Hellemaal nu Allen & Heath binnen is gehaald.
Als ze nu nog een kwalitatieve media speler ontwikkelen met een jog die vanuit het idee CD mixen is ontwikkeld, dan kan het zowel kwalitatief als prijstechnisch nog wel eens moeilijk worden voor pioneer.
Tot die tijd is de CDJ1000, nog steeds mijn favo.
de 2000 is tot op heden uit principe overwegingen (Prijs technisch) nog niet in beeld.