Poster: main
en we verwelkomen de nieuwe pioneer bagger omdat we fan van pioneer zijn en hebben schijt aan de denon dn-x1600 die toch 20x beter is.
vind ik toch raar hoor, kijk eens op youtube bij aigprodj over de denon dn-x1600, pioneer kan daar echt no-way aan tippen. kun je nagaan de dn-x 1700.. (effect sectie tenminste)
en de djm 800 (en waarschijnlijk ook de 900 ofzo als die uitkomt) kan no-way tippen aan de midi opties van de dn-x 1600.
Poster: Estacy
mooi gezegd Main! maar ik denk dat er een DJM 900 komt, en een DJM 2000. opvolgers van de DJM 700 en 800. klinkt logisch toch? Al lijkt mij DJM 900 een verwarrende naam, zeker met de DJM 909. Mischien dat Pioneer (als ze nieuwe mixers uitbrengen) eens iets heel erg goeds bouwt, dat qua kwaliteit kan meten met bijv. Denon of Ecler. ze kunnen het wel, maar doen ze het ook?
Poster: RemcoDelst
ja dat kan natuurlijk ook en ik denk dat daarna een pioneer efx 2000 komt dienke je nie?
Poster: tom-j
zie niet echt in waarom ze de EFX1000 een opvolger zouden geven.
Poster: Lucalicious
nou jongens, je kunt die denon wel de hemel in prijzen, maar toch wint de djm 800 weer de djmag tech awards, en dat is niet voor niets.
Poster: tom-j
zie niet echt in waarom ze de EFX1000 een opvolger zouden geven.
Poster: RoovPoster: tom-j
Dan gaan ze de filters van de Xone jatten en er een verschrikkelijk klinkende digitale spinoff van maken enop hun nieuwe EFX-2000 zetten
Fixed.
Poster: Lucalicious
kwa technieken is pioneer echt wel beter dan denon,
Poster: Mixt-Ape
Haha, heb je de video wel bekeken? Heb je de argumenten gehoord?