DJ VST Plugin
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Xurion    posted on 28-02-2010 00:15
EY mensen, ik heb nu het output signaal van mijn mixer in een van mijn laptops laten lopen, hier draai ik FL Studio 9 op en dat signaal gaat weer naar de versterker. Omdat ik in FL Studio VST (volgens mij spel ik het zo goed) kan laden vroeg ik me af of er een VST was met de meest gebruikte DJ effecten (die bijvoorbeeld op een DJM 800 zitten). Ik ben hier al een tijdje naar opzoek en ik zou het liefst een gratis VST willen hebben.
Alvast bedankt, DJJS.

What do you think about DJ VST Plugin ??

Vote :   

Roov    posted on 28-02-2010 00:21
De meest gebruikte effecten zitten allemaal al in FL zelf. Kijk maar eens bij je FX gedeelte en browse daar eens door de effecten!
Succes
Xurion    posted on 28-02-2010 00:23
Heb ik al goed naar gekeken maar het liefste wat ik wil is dat alles in een vst zit. Ik zit nu naar de VST te kijken genaamd Glitch...
Roov    posted on 28-02-2010 00:30
Glitch kan je prima gebruiken, ik raad je aan om dan maar 1 effect per keer te gebruiken in die balk waar je de effecten in sleept en vervolgens met dry/wet te spelen. Je kan natuurlijk ook met meerdere effecten werken maar als je als doeleinde hebt om je effecten net zoals op een mixer toe te passen, dan zou ik het zo doen. Succes
Xurion    posted on 28-02-2010 00:32
Bedankt maar is Glitch alleen te gebruiken voor de signalen van FL Studio zelf of kan je die ook toepassen op de audio input (ik ben nu niet thuis dus vandaar)
Roov    posted on 28-02-2010 00:34
Glitch is een vst plugin en kan dus alleen gebruikt worden binnen een programma als Logic, FL Studio, Ableton enz.
Xurion    posted on 28-02-2010 00:39
Dat bedoelde ik niet maarja. Ik bedoelde of je de effecten ook over het input signaal wat ik heb ingesteld op de mixer van FL Studio kan laten lopen.
Roov    posted on 28-02-2010 00:42
Oh zo, sorry verkeerd begrepen! Je kan in FL gewoon een line is signaal laten binnenkomen en daar glitch overheen gooien ja. Heb ik nu wel je vraag beantwoord? Happy, laughing
Xurion    posted on 28-02-2010 00:46
Zeer zeker! Nu heb ik een geweldige act in gedachten.
Er kan alweer een slotje op!
Roov    posted on 28-02-2010 00:49
Poster: DJJS
Zeer zeker! Nu heb ik een geweldige act in gedachten.

Er kan alweer een slotje op!

Hartstikke mooi, mocht je nog vragen hebben over glitch zelf of andere zaken omtrend dit topic, stel ze gerust!Happy, laughing
Succes ermee Happy, laughing

This is an old Topic

No new postings for 5.670 days.
 Post CommentThat would be 189 months
or a whopping 15.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

303 Users online: 264 Guests (39 Unknown)
Pages generated today : 23.993
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.291.966